nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsio

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
ik wil een nieuwe pc gaan kopen en heb al een beetje zitte kijke, hier heb ik ongeveer wat ik wil, ik heb het van www.cool-prices.nl, ik hoef geen systeem van €800 ik vind dit genoeg, ik speel wel een paar games: ut3, cod4, c&c 3, en nog wel wat andere.
ik zou graag wille wete of alles in elkaar past en of de voeding ook goed is.

Asrock ALIVENF6P-VSTA, nForce 6150SE
(mATX, PCI-e, Sound, VGA, LAN, SATAII,RAID,VGA) € 39,95

Kingston 2GB DDR2 PC5300 667Mhz CL5 (KVR667D2N5⁄2G) € 29,90

X-Gear C888K (ATX, 400W, Zwart) € 43,45

Samsung SHS202J⁄BEBE 20x (Dual Layer, Zwart) OEM € 20,95

Maxtor 160GB SATAII 7200RPM 2MB Diamond Max 21 (STM3160215AS) € 39,95

MSI GeForce 8500 GT 256MB DDR2 (PCI-e, D-Sub, DVI) NX8500GT-TD256E € 79,95

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Exclusief € 280,71
BTW € 53,34 _____________________
Totaalprijs € 334,05

Ga naar Alternate, gebruik de pc configurator en je weet of alles bij elkaar past. Zou trouwens niet weten waarom niet, maar helderziend is niemand.

Hoi,
Ik zou wel een andere voeding nemen! X-Gear is meer een b-merk!
Ik zou voor een enermax, zalman of thermaltake, coolermaster, chieftec gaan!
Is iets duurder maar wel beter! Verder, waarom een 8500GT Als je voor hetzelfde geld bijna een 8600Gt hebt of een ati 1950? Kijk eens naar site's als aternate, Gistron of Salland automatisering!
Succes...
Gr,
Chico.

wat maakt die 8500gt nou uit, als er spellen zijn die de 8500 niet meer aankan dan koop ik een nieuwe. 400watt is toch wel genoeg

400 Watt is ruim voldoende, maak je daarvoor maar geen zorgen.
Alleen wat betreft de 8500GT heeft chico wel gelijk, want waarom koop je een 8500GT terwijl je voor bijna hetzelfde geld (net iets meer) een 8600GT kunt kopen? Met de 8600GT kun je namelijk weer een tijdje langer vooruit dan met de 8500GT.
Ik heb namelijk een vriend sinds stage die me er wat meer informatie over heeft gegeven. Ik had namelijk ook een systeempje samengesteld met de 8500GT, en toen vertelde hij dat ik beter de 8600GT aan kon schaffen. Zeker omdat ik spellen speel zoals jou (CoD, C&C, etc.). Je bent uiteindelijk namelijk goedkoper uit met de 8600GT, omdat je anders over een jaar waarschijnlijk die nog moet kopen.
Daarom raad ik je dus aan om de 8600GT te kopen, maar je moet het zelf weten. ;)

Verder, prima systeem!

ok, dan neem ik de 8600gt wel.
als ik zou upgraden later en ik had de 8500 dan zou ik wel gelijk naar de 9800 ofzo upgraden

De 8600GT kun je nemen of je neemt de wat betere versie na de 8600GT en dat is de 9600GT die is ckrs wat beter dan de 8600:thumb: Met de 9600 kun je cod4 op zijn hoogst spelen en zelfs crysis op High. duss daarmee kun je dan wel mee verder. Wat betreft de 8500GT is een flut kaart<<
Zou je even moeten kijken hoeveel die kosten heb er hier één..
>>http://www.dollarshops.eu/product_info.php/cPath/1_37_42_182/products_id/3463
>> deze is wat goedkoper http://www.dollarshops.eu/product_info.php/cPath/1_37_42_182/products_id/3226 vind alleen de koeler niks;)

Laatst bewerkt:
:confused: waar gaat dit over zeg.

de ts wil weten of dit systeem bij elkaar past !
en niet weten welke videokaart nu beter is , ja een videokaart van 500 € is beter.

dit systeem past perfect op elkaar , en wat betreft de voeding dat gaat prima.
mocht je door de tijd willen upgraden kan je dat altijd nog veranderen hoor.

Nog even terug komen op die X-gear: 400W is wel genoeg maar X-gear is gewoon een super-slechte en zeer instabiele voeding. Hier zijn er al twee zo de vuilnisbak in gegaan. Niet doen dus!

ok, dan neem ik wel een andere kast en videokaart

AOpen QF50E (ATX, 400W, Zwart⁄Zilver) € 49,90
XFX GeForce 8600 GT 512MB DDR2 (PCI-e, DVI) PV-T84J-YAJG(3,7) € 104,95

dan kom ik iets duurder uit maar dat maakt me nie uit.

ik hoop dat Aopen wel goed is

Ga je de PC zelf in elkaar zetten of wat?

Je speelt wel games die toch redelijk wat grafische power nodig hebben, een 8600GT voldoet wel, maar een 9600GT is natuurlijk veel leuker, maar dat is je eigen keuze.

Ik zou het bij Sallandautomatisering kopen, zijn over het algemeen toch wat goedkoper.

f_sallandm_9908eda.png

Eventueel kan je dan de videokaart in deze veranderen:
45109 Zotac VGA GeForce 9600 GT 512 MB, PCI-e 16x

Als je het niet zelf in elkaar zet, kunnen zij dat ook voor je doen:
10477 Salland Assemblage Desktop 1 Jaar

wat jij hebt samengesteld ziet er ook wel mooi uit.
ik zet het liever zelf in elkaar, is ook leuker:p

"Vind meer berichten van Nielsio" + sowieso de startvraag in dit topic. Geloof je echt dat iemand die in staat is een pc in elkaar te zetten een dergelijke vraag stelt? Ik dacht 't niet................

niet elke vraag in dit forum is van mij sommige zijn ook van vrienden die dan iets wille wete en dan zet ik het hierop.
maar met in elkaar zette lukt me wel heb et al eerder gedaan

"Vind meer berichten van Nielsio" + sowieso de startvraag in dit topic. Geloof je echt dat iemand die in staat is een pc in elkaar te zetten een dergelijke vraag stelt? Ik dacht 't niet................

ik stel deze vraag gewoon om zeker te weten of alles past, ik kan ook een foutje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan