Nieuwe PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrRelax

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2008
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe PC die vooral als Game PC gebruikt zal worden. Mijn budget zal tussen de 1000-1250 euro liggen.

Aankoop: liefst online
Assemblage: geen voorkeur

Goedkoper is natuurlijk leuker als duurder ;)

Moet er een Scherm bij ,
en moet er een toetsenbord bij ?
en Windows ?

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe PC die vooral als Game PC gebruikt zal worden. Mijn budget zal tussen de 1000-1250 euro liggen.

Scherm: is nodig
Toetsenbord/muis: niet nodig
Geluidskaart: Ja, verder geen boxen ed nodig.

nog 1 vraag , windows oook zo ja welke versie ?
en op het moederbord zit al een geluidskaart maar als je een Game Kaart wil ......

Laatst bewerkt:
Hallo,

Scherm: is nodig
Toetsenbord/muis: niet nodig
Geluidskaart: Ja, verder geen boxen ed nodig.

ok meschien is dit wat :
en geluidkaart zit op moederbord tenzij je een game kaart wil voor "Mooier geluid".
\Harde schijf is 2x en geheugen ook 2x dus 1TB ( 1000GB bij elkaar) en 4GB Ram!
en (een) DVD brander(S) moet(en) er nog bij
attachment.php

attachment.php

Bijlagen

• pc Mrrelax.JPG
    pc Mrrelax.JPG
    89,6 KB · Weergaven: 104
  • Rest.JPG
    Rest.JPG
    43,6 KB · Weergaven: 94
Laatst bewerkt:
Kijk ik nou krom of mist er een videokaart (of twee)?

Je kijkt niet krom hoort een Club3D 9800GTX bij , Sorry vergeten !
omdat Azerty's winkelwagen raar doet:evil:
attachment.php

Bijlagen

• Rest.JPG
    Rest.JPG
    43,6 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Ik snap het even niet meer:o Volgens mij kom je ver boven het budget uit

De E8500 is sowieso niet echt bijzonder, de E8400 kun je inderdaad gewoon kiezen. Het nadeel is dat je waarschijnlijk niet genoeg geld overhoudt om een flinke voeding te kopen. Deze is wel leuk, maar is niet echt geschikt voor toekomstige upgrades, zoals SLI of Tri-SLI.

De E8500 is sowieso niet echt bijzonder, de E8400 kun je inderdaad gewoon kiezen. Het nadeel is dat je waarschijnlijk niet genoeg geld overhoudt om een flinke voeding te kopen. Deze is wel leuk, maar is niet echt geschikt voor toekomstige upgrades, zoals SLI of Tri-SLI.

Upgrades zullen er waarschijnlijk niet gedaan worden op de PC. Heb gewoon een PC nodig waar ik zo'n 2 jaar mee vooruit kan. Daarna zal het weer een nieuwe PC worden.

Zijn er nog andere ideeen over wat een leuk systeem is voor dat geld.

BluRay alvast bedankt voor je reactie. Ziet er goed uit!

Je kunt kiezen voor 2 x een schijf van 500 GB, voor ongeveer hetzelfde geld kun je ook gaan voor een 1 TB schijf van Samsung. Deze 1 TB versie uit de F1-serie is een zeer snelle schijf, sneller dan de 500 GB uit de Spinpoint T serie. :)

Misschien kan je hier wat mee:

DDR2-1066 - OCZ 4GB 1066-555 Reaper 4096 MB, CL5 5-5-18, 2 stuk(s), PC2 8500
€ 109,-

Grafische kaarten ATI PCIe -Sapphire HD3870 X2 Radeon HD3870 X2, 1024 MB, 256 bit € 329,-

CPUs Socket 775 Core 2 Duo E8400 2x 3000 MHz, 2x 3072 kB, 1333 MHz, Wolfdale
€ 169,-

Cooler Master RealPower 700 Watt
€ 119,-

Behuizingen Big Tower - Cooler Master Stacker
€ 149,-

DVD-reWriters IDE - Asus DRW-2014L1 20 / 6 / 8 speed, 20 / 6 / 8 speed, 16 / 48 speed € 35,-

Moederborden Socket 775 Asus P5E Intel® X38, 1.600 MHz, Socket 775
€ 159,-

Harddisks 3,5 inch SATA Samsung SpinPoint F1 1.000 GB
€ 129,-

Subtotaal:€ 1.198,-

Prijzen komen bij Alternate vandaan, wellicht kun je bovenstaande elders goedkoper krijgen.

Groeten,

René

Waarom een big tower xxrene, dat geld kun je beter uitgeven aan een losse geluidskaart en dan een midi tower nemen. :)

Waarom een big tower xxrene, dat geld kun je beter uitgeven aan een losse geluidskaart en dan een midi tower nemen. :)

Ik vind een systeemkast adviseren zo verdraaid lastig (ik doe het liever niet) dat ik er nu een adviseer waarvan ik weet dat ie koel, stil en groot genoeg is om verdere uitbreidingen te kunnen doen. Ik heb deze namelijk zelf ook en bevalt mij prima. (dat zegt verder niks hoor:p)

Bij de P5E zit een losse geluidskaart, maar ik begrijp wat je bedoelt:D We moeten echter wel in het oog houden dat het maar een voostel is, iets om te overwegen en zeker voor verbeteringen vatbaar is. Ook weet ik dat het systeem na 1 jaar verouderd zal zijn en dus de gestelde "up to date termijn" van 2 jaar bij lange na niet zal halen. Maar dat is nu eenmaal de prijs die een extreme gamer moet betalen.:o

Een normale midi tower is groot genoeg voor uitbreidingen, je zit eerder vast aan het moederbord dan aan de kast, als je zaken wilt gaan uitbreiden.
Bij een goede game pc hoort gewoon een losse geluidskaart, het liefst natuurlijk de Xtreme Gamer. :)
Natuurlijk zijn dit allemaal maar voorstellen, maar een big tower vind ik een beetje vreemd in dit geval.

Met een losse geluidskaart bedoel ik inderdaad een geluidskaart met een andere chip dan de standaard Realtek-chips.

Laatst bewerkt:
Tja, dat bedoel ik nou. Ik heb liever een Bigtower en kan daar eerlijkheidshalve niet objectief in zijn. Natuurlijk zal een miditower prima voldoen ik weet alleen niet welke dat dan moet zijn:confused: Maar dat ligt aan mijn gebrek aan kennis wat systeemkasten betreft:o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan