Nieuwe PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Systeemkast is idd een kwestie van smaak. Hier valt dan ook wel een mouw aan te passen.

Even een vraagje, als ik mijn budget weet op te krikken naar zo'n 1500 euro, zal dit voor grote verbeteringen zorgen? of zullen de verschillen minimaal zijn?

Behuizing is een kwestie van smaak, maar als je een behuizing met veel uitbreidingsmogelijkheden zoekt, of juist een behuizing met een goede airflow of juist een behuizing die zo stil mogelijk is, vallen er al gelijk veel kasten af. Voor een deel dus een kwestie van smaak, voor een deel pure en harde specificaties. En natuurlijk reviews van behuizingen lezen, die je interessant vindt.

Je budget opkrikken naar 1500 zal niet voor grote veranderingen gaan zorgen, maar betekent wel dat je een mooie losse gamersgeluidskaart kan nemen, en van andere onderdelen misschien net iets beter.

Je budget opkrikken naar 1500 zal niet voor grote veranderingen gaan zorgen, maar betekent wel dat je een mooie losse gamersgeluidskaart kan nemen, en van andere onderdelen misschien net iets beter.

Geheel mee eens.:thumb:

@TS
Houd er rekening mee dat bij de configuratie die ik heb samengesteld géén monitor zit. (Ook weer smaakbepalend).

(Ook weer smaakbepalend).

Hier ben ik het weer niet helemaal mee eens, een monitor kies je niet alleen op uiterlijk. Anders zouden er geen vergelijkingstesten gedaan worden. Specificaties, type paneel, grootte en dergelijke spelen denk ik een grotere rol dan looks.

Dus; kleurweergave, scherpte, lcd, tft, formaat beeldscherm etc vind jij niet een persoonlijke keuze? Nou sorry ik wel!

Dus; kleurweergave, scherpte, lcd, tft, formaat beeldscherm etc vind jij niet een persoonlijke keuze? Nou sorry ik wel!

Dan heb ik jou verkeerd begrepen, want dat is natuurlijk wel een persoonlijke keuze. Maar ik dacht dat jij bedoelde dat het uiterlijk van de monitor de doorslag geeft. Misverstand. :)

Dan heb ik jou verkeerd begrepen, want dat is natuurlijk wel een persoonlijke keuze. Maar ik dacht dat jij bedoelde dat het uiterlijk van de monitor de doorslag geeft. Misverstand. :)

Dat dacht ik al, kon al niet begrijpen dat jij er anders over zou denken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan