Nieuwe PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrRelax

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2008
Hallo, hier ben ik nog een keer, tijdje geleden heb ik eigenlijk al dezelfde vraag gesteld maar het is er nog niet van gekomen om een nieuwe PC aan te schaffen. Vandaar dat ik het nog maar eens ga vragen. Ik heb zelf een systeem samengesteld. Mijn vraag aan jullie is of jullie wat zouden veranderen, en zo ja, wat?

Behuizing: Antec Nine Hundred
Voeding: Corsair CMPSU 650 TX
Moederbord: Asus P5N-D
Hardeschijf: Samsung SpinPoint F1 750GB
Geheugen: OCZ 2GB DDR2-800 kit
Video: Asus EN9800GTX/HTDP
Processor: Intel Core 2 Duo E8400
Monitor: Samsung T200

Tevens zit in mijn configuratie nog een DVD speler en een floppydiskdrive. Maar deze zijn niet echt boeiend.

Wat verwacht ik van deze computer?
  • Dat ik de nieuwste spellen vloeiend en op fatsoenlijke resolutie kan spelen
  • Dat dit vrij stil is. Wil niet dat het op een vliegtuig lijkt.

Dit alles komt neer op zo'n 1100 euro. Dit is tevens mijn budget zo ongeveer

Laatst bewerkt:
voor nu zou het genoeg moeten zijn maar als je sli wil draaien moet je al een de 650 watt (van een heeeel bekend merk) nemen en als je het echt heel vloeiend wil gaan draaien is 750 watt ruim voldoende:thumb:

Een tweede 9800GTX gaat niet passen op een P5N-D, dan worden de SATA aansluitingen op het moederbord overlapt. En als je extra grafische power wil kun je beter op dat moment een van de nieuwste videokaarten kopen en je 9800GTX verkopen.

Hardeschijf: Samsung SpinPoint F1 750GB, neem de 640GB variant deze is sneller!:)

Welke OS ga je gebruiken en is deze ook al aanwezig?
Ga je de pc zelf in elkaar steken? Of ga je het laten assembleren.

Bij Azerty:

Laatst bewerkt:
Een tweede 9800GTX gaat niet passen op een P5N-D, dan worden de SATA aansluitingen op het moederbord overlapt. En als je extra grafische power wil kun je beter op dat moment een van de nieuwste videokaarten kopen en je 9800GTX verkopen.

Hardeschijf: Samsung SpinPoint F1 750GB, neem de 640GB variant deze is sneller!:)

Welke OS ga je gebruiken en is deze ook al aanwezig?
Ga je de pc zelf in elkaar steken? Of ga je het laten assembleren.

Bij Azerty:

Ok dus rekening houden met SLI is niet echt noodzakelijk?
Windows XP pro 32bit, is al hier aanwezig
PC kan ik zelf in elkaar zetten is geen probleem, maar als het voor een prikkie gedaan wordt, vind ik dat ook goed.

Is een mooie config van azerty, scheelt weer geld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan