Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt mij geen probleem, maar waarom neem je in vredesnaam een AGP kaart (+mobo)???

Die dual channel kaart? Ik wil er twee monitoren op aansluiten. Wat zou u me aanraden voor videokaart dan?

Klik-1
Klik-2

....... en kijk vooral naar de datum van het artikel van klik-2.....................

Laatst bewerkt:
Apevia X-Plorer Metal Case, Black/Red, NoPSU
Nog niet eens bij stilgestaan, maar idd. Mrmusic heeft een punt..............

Oftewel NO Power Supply Unit, oftewel, géén voeding aanwezig in de kast.

Laatst bewerkt:
Nog niet eens bij stilgestaan, maar idd. Mrmusic heeft een punt..............

Oftewel NO Power Supply Unit, oftewel, géén voeding aanwezig in de kast.

Nee, maar ik somde even de belangrijkste onderdelen op. De voeding moet gewoon goed zijn.

Eén van de grote voordelen van PCI Express is het feit dat alle verbindingen kunnen genieten van een directe verbinding (punt naar punt) naar de chipset. Terwijl dat een grote stap vooruit is voor (tien) Gigabit Ethernet en RAID-kaarten die nu genoegen moeten nemen met PCI, beschikt AGP reeds over dit voordeel. De enige voordelen die nog overblijven, zijn de hogere bandbreedte (4 GB/s in plaats van 2,1 GB/s) en de mogelijkheid om schrijven naar en lezen uit het RAM-geheugen tegelijkertijd te laten gebeuren.

Bedoel je dat?

O.a. ik wil je alleen maar attent maken op het feit dat AGP al even "uit" is.

Heb je nog een PCI aanrader voor me, van Informatique ofzo? Daar heb ik namelijk de rest ook vandaan.

Stappie terug:
Wat is je budget?
Wat wil je met de pc gaan doen?
Waarom informatique? (is niet goedkoop namelijk)

En het betreft PCIe en niet PCI. PCI is iets anders en nog ouder dan AGP.

Ja ik bedoelde eigenlijk PCIe. Ik heb een vrij groot budget. Ik koop de rest ook bij Informatique, dus de verzendkosten zijn in verhouding vrij laag.

Ja ik bedoelde eigenlijk PCIe. Ik heb een vrij groot budget. Ik koop de rest ook bij Informatique, dus de verzendkosten zijn in verhouding vrij laag.
dan nog.

Maar wat wil je ermee doen?
Wat je hebt uitgekozen is een goedkope budget-pc. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan