Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

siemenjan

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
goedenavond :)

een maat van mij wil (waarschijnlijk) een nieuwe pc kopen. Hij zit nu met een P4 3.0 Ghz processor, een ATI radeon xpress 200 videokaart en 1.5 gb ram, en ook nog 350 watt.

Nou vroeg hij me laatst of hij ook een betere videokaart erin kon zetten vanwege de games die hij wil spelen (bv. rainbow six vegas 2). Toen heb ik wat lopen zoeken naar een nieuwe videokaart onder de 100 euries, maar zonder groot succes. Ik dacht dat een nieuwe pc kopen handerig zou zijn.

Alleen zou ik bij god niet weten wat voor specifacaties de nieuwe pc moet hebben. Heb al wat lopen zoeken op alternate.nl maar voor onder de 600 euro (hier moet beeldscherm ook bij zitten 19 inch) viel het niet mee. Sowieso moet er een dual core processor in. Voor de rest hoop ik dat iemand weet welke moederborden en videokaarten goed zijn.

Ik hoop dat iemand van jullie suggesties heeft.

M.V.G. Siemen Jan Miedema

Oke.. Maar weet je waar je maat em voor gaat gebruiken? (zal niet mee vallen 600 eurie incl scherm)

bedankt voor je reactie, hij gaat hem vooral gebruiken voor school, tekstverwerken etc.
Maar dat kan hij ook wel op zijn oude pc.

Het punt is dat hij ook graag games speelt. Die games waren altijd counter strike en battlefield etc. Maar nu wil hij ook graag games als rainbow six vegas 2 en assasins creed spelen.

Het zal idd niet meevallen, maar wellicht is er een computer die de oplossing brengt ;)

M.V.G. Siemen jan

ach, ik dacht: laat ik het nog maar een keer zeggen... kben allang blij dat er iemand reageert :D

Miss heb jij nog suggesties ?? ;)

@ meneer muziek. zal ik wel weer niet goed gelezen hebben :D

@ TS:

Ik zal eens mijn best gaan doen!

Om een kort en bot advies te geven, voor €600,- inclusief monitor heb je GEEN goede pc om mee te gamen.

Ik heb hier een leuk pc'tje voor iets meer dan 600..

saevzo5.jpg

Om een kort en bot advies te geven, voor €600,- inclusief monitor heb je GEEN goede pc om mee te gamen.

Het ging ook niet om zwaar te gamen, gewoon een beetje battlefield en een paar andere iets zwaardere games..

goeie pc :D

1 probleempje... er zit geen besturingsysteem op :( word het dan boven de 700 ??? :S

En ook nog een vraagje, zit op dit moederbord maar 1 usb uitgang ? en klopt het dat een moederbord niet zo duur is tegenwoordig?

SJ

Laatst bewerkt:
dit is een goed systeem, je moet hem alleen zelf in elkaar zetten (en windows installeren)
je moet ook zelf voor windows xp of vista zorgen. dan is dit het perfecte systeem:
het kost €600,91

pclk1.jpg

hier is xp te krijgen :http://link.marktplaats.nl/201304676

ja dit is zo'n droompc geval voor 600 euro. Alleen ben ik niet een heeele grote computernerd en volgens mij kost het in elkaar zetten ook wel een paar euries... maar toch bedankt voor het zoeken!

Maar vista kan ik toch wel downloaden met usenet (heb ik)?

of is dan het probleem dat ik nooit kan updaten etc.

SJ

ja kan via verschillende programma's moet je even google, mag je hier niet zeggen.
maar het in elkaar zetten gaat wel als je een beetje leest op internet.
maar beter is niet te krijgen met dit budget.
het is samengesteld bij azerty
updaten gaat met cracks, is ook via google te vinden

EDIT: hier is vista te krijgen: http://link.marktplaats.nl/202409217

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan