Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommygrunn

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2008
Hallo,

ik heb op fishcom.nl dit systeem op het oog voor 639 euro:

http://www.fishcom.nl/amd/Phenom-X4-9650-2GB-320GB#info

Behuizing: Thermaltake Soprano Zwart Window

Voeding : Xilence 480WATT

Moederbord: Foxconn A74MX ATI 740G AM2+

Processor : AMD Phenom X4 Q9850 2,50Ghz Quad

Videokaart: Foxconn Nvidia GeF. 9800GT 512MB

Werkgeheugen: Kingston/TakeMS 4096MB 667Mhz

Harde schijf: Samsung 320GB Sata-II 7200/16MB

DVD speler: Samsung D-162 16x 48x IDE

DVD brander: Samsung SH S223F 22x DL Sata

Lijkt me toch, als je alleen al kijkt naar de processor en de videokaart, absoluut niet veel geld...
IS HET EEN GOED SYTEEM? Ik ben niet eens een full time gamer of iets, gewoon een beetje WoW, CoD etc.

Denk dat je voor dit geld wel beter kan krijgen. Marsmannetje is altijd wel in staat hier een mooi dingetje van te maken.

Denk dat je voor dit geld wel beter kan krijgen. Marsmannetje is altijd wel in staat hier een mooi dingetje van te maken.
:o
ik doe m'n best. (en wat ik fout doe verbetert Raoul wel weer)

Ik vind dit systeem niet echt goed. Een beetje erg verouderd.
En zelfs geen windows. Ik zal straks kijken wat ik er van kan bakken....

:o
ik doe m'n best. (en wat ik fout doe verbetert Raoul wel weer)

Ik vind dit systeem niet echt goed. Een beetje erg verouderd.
En zelfs geen windows. Ik zal straks kijken wat ik er van kan bakken....

Hehe :thumb:
Maar inderdaad, het is allemaal wat verouderd.. En die Nvidia kaart.. Tjah zo goed vind ik hem eigenlijk niet :p

wat ik niet snap: dan stel je op een forum een vraag en daarna kom je gewoon niet meer online? Waarom stel je de vraag dan?

Excuses et moi marsmannetje dat ik even 1 dag de pc niet gebruik...:o

Maar in ieder geval super bedankt! Dan ga ik denk ik voor de laatste samenstelling, die van rond de 730 euro. De HD4870 ligt nog wel boven de 9800gt(x) ofniet?

Alleen jij had dus ook nog niet een besturingssysteem eraan toegevoegd. Met viste home basic erbij kom ik op 797 euro uit...

verder heb ik nog wat euro bespaart op een andere behuizing, http://azerty.nl/8-1044-195985/aerocool-syclone--midtowermodel.html...( Wat een gaaf ding vind ik dat!!!)

Dus deze samenstelling is verder gewoon compleet met alle onderdelen die nodig zijn? Ik kan op 'bestelling afronden' klikken en betalen en klaar?

U zijt gegroet!

Kast kun je doen, ziet er geinig uit.
Wat betreft Windows.. bespaar jezelf een hoop frustratie en koop Home Premium. Ik snap van home basic niet dat ze hem uit hebben gebracht, dat is zo ontzettend kaal..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan