Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Ik moet van mijn zusje voor haar een pc gaan bouwen. Ze heeft zelf een kast uitgezocht, het is een budgetkast maar ik heb haar verteld dat hierin luidruchtigere fans moeten en dit maakt haar niet uit. Ze wil deze kast.
Ook moet er een scherm, toetsenbord en muis bij, als het even kan ook nog speakers.
Haar budget is niet veel, €450,00 maar dit is zonder windows, heb ik zelf nog, 64 en 32 bit. Ook heb ik nog 1 s-ata kabel over moest dit nodig zijn.
Zelf samenstellen wil maar niet lukken (heb alleen €1000+ systemen samengesteld)
Zelf doe ik hem wel in elkaar zetten.

Wat wil ze ermee doen?
Een spelletje, max. gta san andreas, need for speed (laatste versie)
Word (school + schoolsoftware, is vanaf windows 98)
Internetten
MSN

Alvast bedankt namens mijn zusje

Laatst bewerkt:
je link laat enkel twee repen ram geheugen zien.
alternate onthoud in de link natuurlijk niet welk systeem jij hebt samengesteld.

http://tweakers.net/reviews/1173/2
hier heb je mogelijk nog iets. en misschien kan je hierop nog enkele onderdelen bezuinigen.

Hoi,

Oke bedankt, mijn foutje zal hem even aanpassen ..

Modag

perfect, je vergeet alleen de muis.
en de voeding is overkill(te veel watt)
ik zou ook een iets betere processor en videokaart doen.

De 4650 is toch goed genoeg voor nfs en gta wat 1 keer per maand word gespeeld? En de processor is toch van de nieuwere snelle chipset? eventueel kan ik een 400 watt voeding nemen en een 5400 of 6000 Het is een toetsenbord en muis setje :p Ik heb hem een beetje aangepast: klik

Laatst bewerkt:
Ik heb een lichtere voeding gepakt en de videokaart die jij zij en de 7750:
klik
Hieronder in de bijlage heb ik ook nog een intel systeem, hier moet alleen nog toetsenbord + muis bij.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[194360]=1&product[192535]=1&product[13823]=1

Ik heb eigenlijk je laatste systeem gepakt. Je hebt wel een ultra goedkoop moederbord genomen, maar er zou zelfs de nieuwste AM2-940 op kunnen. Dus qua uitbreiding heb je nog wat opties. Dus helemaal niet slecht.
Garantie heb je toch.
Ik vermoed dat je wel een bios-update moet doen, maar normaal gesproken kan dit tegenwoordig ook als de processor niet perfect wordt herkend.

Wat heb ik aangepast:
Een monitor van 5 euro duurder: gelijk een stukkie groter en met dvi-aansluiting. Is zijn geld zeker waard.
Een harde schijf van een paar euro duurder: sneller en nieuwer.
Als laatste het geheugen: voor ongeveer hetzelfde bedrag heb je ddr2-800.

het systeem samengesteld door marsman is zeker de beste optie voor het geld.

de intel van je document komt niet in de buurt bij het vorige genoemde systeem.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[194360]=1&product[192535]=1&product[13823]=1

Ik heb eigenlijk je laatste systeem gepakt. Je hebt wel een ultra goedkoop moederbord genomen, maar er zou zelfs de nieuwste AM2-940 op kunnen. Dus qua uitbreiding heb je nog wat opties. Dus helemaal niet slecht.
Garantie heb je toch.
Ik vermoed dat je wel een bios-update moet doen, maar normaal gesproken kan dit tegenwoordig ook als de processor niet perfect wordt herkend.

Wat heb ik aangepast:
Een monitor van 5 euro duurder: gelijk een stukkie groter en met dvi-aansluiting. Is zijn geld zeker waard.
Een harde schijf van een paar euro duurder: sneller en nieuwer.
Als laatste het geheugen: voor ongeveer hetzelfde bedrag heb je ddr2-800.

Dat geheugen heeft niet echt nut, ik heb nu mijn phenom II gelijk lopen 1:1 dus op 667 geheugen :P , maar voor die 1 euro kan je het ook niet laten, ik zal ze het systeem laten zien en zal ze het wel bestellen. Volgens mij hebben we allemaal over het hoofd gezien dat dit een black edition is en dus geen koeler bijzit, hier duw ik dus gewoon een hele simpele bij. Meer een boxed versie , dit word het: klik We hebben toch voor een kleine hdd gekozen omdat er toch niet word gedownload, alleen windows + 2 spellen en software. En eventueel kan ze later nog altijd een grotere hdd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan