The_Robin
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2008
Hoi,
Ik moet van mijn zusje voor haar een pc gaan bouwen. Ze heeft zelf een kast uitgezocht, het is een budgetkast maar ik heb haar verteld dat hierin luidruchtigere fans moeten en dit maakt haar niet uit. Ze wil deze kast.
Ook moet er een scherm, toetsenbord en muis bij, als het even kan ook nog speakers.
Haar budget is niet veel, €450,00 maar dit is zonder windows, heb ik zelf nog, 64 en 32 bit. Ook heb ik nog 1 s-ata kabel over moest dit nodig zijn.
Zelf samenstellen wil maar niet lukken (heb alleen €1000+ systemen samengesteld)
Zelf doe ik hem wel in elkaar zetten.
Wat wil ze ermee doen?
Een spelletje, max. gta san andreas, need for speed (laatste versie)
Word (school + schoolsoftware, is vanaf windows 98)
Internetten
MSN
Alvast bedankt namens mijn zusje
Ik moet van mijn zusje voor haar een pc gaan bouwen. Ze heeft zelf een kast uitgezocht, het is een budgetkast maar ik heb haar verteld dat hierin luidruchtigere fans moeten en dit maakt haar niet uit. Ze wil deze kast.
Ook moet er een scherm, toetsenbord en muis bij, als het even kan ook nog speakers.
Haar budget is niet veel, €450,00 maar dit is zonder windows, heb ik zelf nog, 64 en 32 bit. Ook heb ik nog 1 s-ata kabel over moest dit nodig zijn.
Zelf samenstellen wil maar niet lukken (heb alleen €1000+ systemen samengesteld)
Zelf doe ik hem wel in elkaar zetten.
Wat wil ze ermee doen?
Een spelletje, max. gta san andreas, need for speed (laatste versie)
Word (school + schoolsoftware, is vanaf windows 98)
Internetten
MSN
Alvast bedankt namens mijn zusje
Laatst bewerkt: