nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael02

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2009
ik zoekn een nieuwe computer die goed met spellen om kan gaan. Ik heb al een tijdje op internet zitten zoeken, maar het lukt me niet een goede te vinden. Ik vraag hierbij dan ook of jullie iets weten voor mij. Ik heb tot maximaal €900,-. Er moeten wel wat dingetjes in zitten:'

OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

18 GB Free Hard Drive Space

Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Dit zijn de aanbevolen benodigdheden voor GTA IV, een spel dat ik graag wil spelen (ik heb hem ook maar mijn video kaart is te slecht). Alvast bedankt.

blijkbaar heb je je eigen computer al samengesteld...
ga naar een online computer shop en maak een winkelkarretje met al de elementen dieje hier hebt opgesomt...

succes

Dat heb ik al geprobeert, maar de videokaart komt steeds op een GTX of GTS te staan, ik weet niet of dat kan bij GTA IV, zoals deze nVIDIA GeForce N250GTS-2D512-OC. Ik weet niet hoe hoog die moet zijn voor GTA IV.

Laatst bewerkt:
blijkbaar heb je je eigen computer al samengesteld...
ga naar een online computer shop en maak een winkelkarretje met al de elementen dieje hier hebt opgesomt...

succes

Lezen....................

Wat daar staat zijn de systeemeisen voor GTA IV....

ik zoekn een nieuwe computer die goed met spellen om kan gaan. Ik heb al een tijdje op internet zitten zoeken, maar het lukt me niet een goede te vinden. Ik vraag hierbij dan ook of jullie iets weten voor mij. Ik heb tot maximaal €900,-. Er moeten wel wat dingetjes in zitten:'

OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

18 GB Free Hard Drive Space

Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Dit zijn de aanbevolen benodigdheden voor GTA IV, een spel dat ik graag wil spelen (ik heb hem ook maar mijn video kaart is te slecht). Alvast bedankt.

Is het je bedoeling om exact deze onderdelen te kopen? Zo ja, dit is wat je minimaal nodig gaat hebben.

Dat houdt dus in dat je rustig een i7 in combinatie met een 260gtx kan plaatsen als je daar het budget voor hebt.

Als je de minimale onderdelen die het spel eist gaat aanhouden heb je ook niet de garantie dat het lekker loopt en zit je in de problemen met komende games die weer hogere eisen aan je hardware stellen.

Beter is aan te geven wat jij met de pc wilt doen en wat je in de toekomst verwacht. Op basis daarvan kunnen wij veel beter helpen.

Ja, een pc meot voldoen aan de minimum eisen van een game, maar dat betekend niet dat je beperkt bent in je keuze. Kan je een gtx kaart kopen, dan is dat nog altijd beter dan de gs versie van diezelfde kaart.

Laatst bewerkt:
Het zal voor mij een stuk makkelijker worden als ik weet of GTA IV ook op de nvidia 200 series kan lopen. Ik weet dat hij op bepaalde 8 en 9 series kan lopen, maar kan hij ook op de 200 series en zo ja welke wel en welke niet.
Dit is de link naar de producten van nvidia geforce:
http://www.nvidia.com/object/geforce_family.html

Zet dan gelijk maar 6 GB DDR3 in Vista.
2 GB is te langzaam.

Michael, wat is het antwoord op de vragen die ik stelde?

@ stormbreaker

Vertel er dan ook even bij dat 6 gig pas nut heeft bij een 64bit os...

Het is de bedoeling dat de onderdelen er sowieso in zitten, het mag natuurlijk beter.

ja idd ik heb laatst ook een pc voor 599 gekocht
specs:
prosessor: Quad core(4x2600)
video: ATI radeon 4870 HD 1gb ddr5
ram: 4gb ddr3
software: zat er niet bij:o maar ik heb er zelf xp op gezet :)

dus ik denk dat je voor eem 900 euro pc een super dingetje in elkaar kan flanzen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan