Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo helpers,
Laatst ben ik bij een computer winkel geweest om te kijken naar een goeie game pc.
Een werknemer heeft toen een computer voor mij in elkaar gezet en die ziet er als volgt uit:

Moederbord:
Intel DG43TF Topsfield S775

Processor:
Intel Core 2 Quad Q8300 2,5GHZ

Geheugen Module(s):
A-Data 4GB DDR2 (2x2GB)

Videokaart(en):
XFX Radeon HD4770 512 MB DDR5

Computerbehuizing:
Coolermaster Elite 310-ATX BK
Coolermaster SilentPro 600 PSU

Verwisselbare Media:
Sweex 16-1 cardreader
Sony AD5240S DVD/RW DL SATA

Harddisk(s):
Hatiachi 640GB Sata II 16MB

Windows/Software:
MSwin 7 prem 64bit UK

Is dit een beetje een redelijke game pc voor €749,00,-?
En iemand anders raadde mij aan om er weer windows XP op te zetten omdat dat beter zou functioneren met games en dat hij ook een stuk sneller zou zijn.

M.v.g. Milenko:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat ik eerlijk zijn, voor het geld kunnen wij voor jou een beter systeem samenstellen. Kijk alsjeblieft even bij Samenstellen van PC's informatie en vul dat even voor ons in in dit topic. Dan kan ik even kijken wat ik voor je kan doen!

Laat ik eerlijk zijn, voor het geld kunnen wij voor jou een beter systeem samenstellen. Kijk alsjeblieft even bij Samenstellen van PC's informatie en vul dat even voor ons in in dit topic. Dan kan ik even kijken wat ik voor je kan doen!
Hier is dan mijn lijst waar je om vroeg:

Budget: €700-800
Doel: Gamen (de games van nu en die nog zullen komen :))
Hoe belangrijk is de stilte: Niet super belangrijk, maar het moet geen opstijgend vliegtuig lijken.
Assemblage: Ik laat hem het liefst door de winkel in elkaar zetten.
Opties: Als het kan de meest normale opties die standaard op een computer zitten.
Besturingssysteem: Het liefst windows XP aangezien dit beter werkt met games.
Andere software: Misschien office, maar het gaat echt om de games. Ik heb me laptop dan voor andere zaken.
Randapparatuur: Ik zou m'n eige monitor denk ik wel moeten vervangen, maar ik hoef er niet een heel dure/luxe monitor voor terug. Verder is een setje speakers misschien ook wel handig, maar ook deze moeten niet al te duur zijn.

Hopelijk kan je hier wat mee! ;)

Hoi !

De PC uit je eerste link bouw ik voor ongeveer 500 euri's incl. Win 7 Ultimate.

Greetz,

Harry.

Zit je al aan de koop vast?
Ik dacht het niet want als je hem dan niet koopt wordt hij later in de winkel, in een soort snuffelhoek (zoals ik gezien heb bij Alternate) verkocht?

Hoi !

Volle hardware-garantie van @Alternate.

Software-matig zul je vertrouwen in mij moeten hebben, maar geloof me: daar krijg je geen problemen mee.

Greetz,

Harry.

Zit je al aan de koop vast?
Ik dacht het niet want als je hem dan niet koopt wordt hij later in de winkel, in een soort snuffelhoek (zoals ik gezien heb bij Alternate) verkocht?

Hoi !

Volle hardware-garantie van @Alternate.

Software-matig zul je vertrouwen in mij moeten hebben, maar geloof me: daar krijg je geen problemen mee.

Greetz,

Harry.
Ik zit nog niet aan de koop vast ;)
En Harry? Heb je al is eerder zoiets voor iemand gedaan die via Helpmij.nl hulp vroeg?
Zo ja, kan je mij dan even de link sturen van de pagina waar erover gepraat werd?
M.v.g. Milenko

Hoi !

Gemiddeld bouw ik wekelijks 1 a 2 PC's, hoewel het dit jaar wat minder is dan 2008.
Gevolg van de crisis, neem ik aan, want met de reparatie's is het juist drukker.

Ik houd er niet van om over mezelf te spreken.
Er zijn @helpmij-ers genoeg die of hier thuis geweest zijn met een PC-probleem of PC's van me hebben gekocht.
Dus: vraag gewoon referentie's aan anderen.

Enne....ik zit niet verlegen om werk, maar de prijs uit je eerste post is belachelijk, vandaar m'n aanbod.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Gemiddeld bouw ik wekelijks 1 a 2 PC's, hoewel het dit jaar wat minder is dan 2008.
Gevolg van de crisis, neem ik aan, want met de reparatie's is het juist drukker.

Ik houd er niet van om over mezelf te spreken.
Er zijn @helpmij-ers genoeg die of hier thuis geweest zijn met een PC-probleem of PC's van me hebben gekocht.
Dus: vraag gewoon referentie's aan anderen.

Enne....ik zit niet verlegen om werk, maar de prijs uit je eerste post is belachelijk, vandaar m'n aanbod.

Greetz,

Harry.
Ik ben wel redelijk geïnteresseerd in je aanbod.
Vooral omdat veel mensen zeggen dat het een nogal dure prijs is.
Zou ik misschien je MSN kunnen toevoegen zodat het praten wat makkelijker gaat? Of heb je dat liever niet?

M.v.g. Milenko:)

Hoi !

Ik heb niets met MSN, maar:

als je me 'n mailtje stuurt op m'n gmail-adres geef ik je m'n tel.nr.

Greetz,

Harry.

Ik zie dat dit hier wel goedkomt :) Mag ik vragen waar de TS woont?

TopicStarter, ben jij jah ;)

Als je in de buurt van Utrecht woonde wilde ik hetzelfde wel aabieden als Harry nu doet. Maar geloof me, Harry is een toffe kerel en ik zou hem echt wel mijn systeem toevertrouwen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan