nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop niet dat dit vervelend overkomt maar ik had gevraagd bij Alternate iets samen te stellen niet bij Azerty.

Alternate is dicht bij mij in de buurt dus dan kan ik het afhalen.
De prijzen zijn anders en sommige onderdelen heeft Alternate niet.

okey niet gelezen mijn fout ik zal kijken of ik iets gelijkwaardigs bij alternate kan samen stellen

bedankt :)

EDIT:

ik ga eten.... daarna voetballen......

verwacht me terug om 20:45

Laatst bewerkt:
nou alternate kon het dus goedkoper
en heb ik beter spul bij elkaar kunnen stoppen

dit is wel exclusief assemblage (ik kon geen assemblage optie vinden ben dus ook bang dat ze dat daar niet doen)
pc2p.jpg

Okéé, ziet er mooi uit.

Het komt er eigenlijk allemaal op neer dat jullie besparen op de videokaart en dat geld uitgeven aan een beter moederbord en processor. Is dit verstandig? Ik wil erg graag lekker kunnen gamen. Over de overige dingen die ik er op wil doen maak ik me geen zorgen (muziek luisteren, internetten, msn, youtube)

nou alternate kon het dus goedkoper
en heb ik beter spul bij elkaar kunnen stoppen

dit is wel exclusief assemblage (ik kon geen assemblage optie vinden ben dus ook bang dat ze dat daar niet doen)
Als het goed is kun je voor assemblage kiezen bij ''-->ga naar kassa'' (zie je ook in jouw printscreen). Assemblage kost volgens mij 55 euro. Althans toen ik voor het laatst keek...

Okéé, ziet er mooi uit.

Het komt er eigenlijk allemaal op neer dat jullie besparen op de videokaart en dat geld uitgeven aan een beter moederbord en processor. Is dit verstandig? Ik wil erg graag lekker kunnen gamen. Over de overige dingen die ik er op wil doen maak ik me geen zorgen (muziek luisteren, internetten, msn, youtube)

we besparen niet op de videokaart
144 euro is een normaal budget voor een kaart
deze kaart zal elk spel op hoge kwaliteit spelen

de kaart moet ook in een systeem komen wat het kan ondersteunen
je wilt tog niet dat de cpu een bottleneck vormt voor de videokaart?

nou als assemblage 55 euro kost word het inplaats van een HD5770 een HD5750 en een iets slechtere HDD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan