NIeuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

spekkie123

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hallo,

Ik moet voor mijn stage een nieuwe pc bestellen. dit moet bij: www.buyitdirect.com

Deze pc mag 400 euro kosten MAX. En hij moet 2 monitoren ondersteunen. of dit met een split kabel is of door 2 uitgangen op de grafische kaart maakt neit uit.

Alleen zelf weet ik niet of elke pc dit zomaar ondersteunt.

Zou iemand even een linkje kunnen plaatsen van de pc?

Alvast bedankt,

Groet

geen handige site kijk even bij alternate stel daar je pc samen probeer het zo goedkoop mogelijk te houden en kijk dan bij de andere site wat de producten daar kosten

400 euro is een erg krap budget laat staan dat hij dan uberhaupt 2 schermen moet kunnen ondersteunen want dan heb je een Dedicated videokaart nodig...

mag ik ook vragen waarom het bij buyitdirect moet...
als ik zo kijk zijn dit allemaal verouderde systeemen

@lcpeugie samenstellen bij alternate kom je duurder uit dan 400 euro...

Laatst bewerkt:
Ja ik weet dat je daar kan samenstellen maar ik weet niet wat voor producten ik moet hebben om het resultaat te krijgen.

Het moet bij buy it direct omdat alles van dit bedrijf hier besteld word en wij hier contracten mee hebben lopen.

okey... dat verklaard het

hmm ik zal even rond snuffelen maar verwacht niet teveel

Laatst bewerkt:
inderdaad je hoeft helemaal niet veel uit te geven zolang je geen spelletjes gaat spelen is een upgrade kit als harry snor al aangaf een goede bespraring een hd5450 is een goedkope videokaart die 2 schermen aan kan sturen voor 50 euries.

de pc hoeft ook absoluut niet veel te kunnen.

Het moet alleen een kant en klare pc zijn, bij buy it direct bestelbaar en 2 monitoren ondersteunen

@spekkie123

hoe bedoelt u 2 monitoren
moet het een verbreding van het bureaublad zijn hier voor heb je een dedicated videokaart voor nodig
of een spiegel 2 keer hetzelfde laten zien want dan kun je een splitter gebruiken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan