Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

JRV

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Berichten
38
Goedemorgen,


Ik heb een nieuwe PC gekocht en nu wil ik graag mijn dat mijn Outlook op de nieuwe PC net zo is als op de oude. Wat moet ik hier allemaal voor doen? Dus alle instellingen van de accounts, alle berichten enzo moeten over.
Ik heb de MSOffice 2007 installatie CD's...

Alvast bedankt,

Ronald
 
De eenvoudigste manier is met het gratis product Bro_demo, dat hier te downloaden is:http://www.download3k.com/Install-BackRex-Outlook-Backup.html

Voer Bro_demo uit op de oude PC met de backup-functie en kopieer het output-resultaat naar de nieuwe PC.
Installeer op de nieuwe PC eerst Outlook. Zorg er wel voor dat op de nieuwe PC alle Outlook zaken in precies dezelfde partitie en map staat als op de oude PC. Stond Outlook dus geinstalleerd op C: (de standaard plek) dan ook zo op de nieuwe PC en denk ook aan de mail/data-database als die op een andere plek dan de standaard was gezet, doe dat dan ook op de nieuwe PC.

Voer dan op de nieuwe PC Bro_demo uit met de restore functie en alles wordt weer mooi op zijn plekje gezet op de nieuwe PC, inclusief de account gegevens.

NB! Het password wordt niet overgezet. Dat moet je dus wel weten
Het outlook password kan achterhaald worden met een tooltje als bijv. Protected Storage Passview (wel even de AV-bescherming uitzetten, want die gaat op tilt van dit soort tooltjes :D )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan