Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobindeDooie

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2010
Ik wil graag een nieuwe pc. Bij Dragon Computers Kerkrade hebben ze een upgrade set. Daar moet alleen nog een harde schijf in en een dvd speler dan heb ik een goede pc. Voor 400 euro kan ik dat doen. Beeldscherm gezien voor 100 euro en muis en toetsenbord heb ik al. Besturingssysteem heb ik ook dus voor 500 euro kan ik een nieuwe pc kopen. Alleen ik weet niet of het een goede winkel is, dus wie heeft hier vaker besteld en hoe werd het geleverd? Werd het schadeloos geleverd? Kreeg je echt wat je had besteld? Moest je niet ineens meer bijbetalen? En houden ze zich aan de verzend tijd?

Ik weet niet wat een "upgrade kit" is in ieder geval niet over welke jij praat. Vul dit lijstje eens in dan zouden we eens wat samen kunnen stellen voor je
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille/zuinige pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je? Een dure Windows 7 of een gratis Linux besturingssysteem.
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Laatst bewerkt:
dragon computers is een zeer slechte winkel
ze gebruiken D merk producten waarbij de kans groot is dat je pc binnen bepaalde tijd kapot gaat
verder zijn de aftersales en klanten service ook 3 x niks
kijk zelf eens naar de website zeg dan zelf is dit een betrouwbare webshop

IMHO NEE niet doen dus ook al zijn ze zo goedkoop
goedkoop = duurkoop

Ik zou er graag mee willen gamen. Het maakt helemaal niets uit als het geluidmaakt. Ik zet hem toch uit als ik ga slapen. En hij hoeft ook niet zuinig te zijn. Maar het moet niet prijzig zijn. Zelf dingen erin bouwen of aanpassen gaat wel lukken. Als besturingssysteem wil ik windows 7. Het hoeft er niet op te zitten. Dat heb ik zelf. Ik heb alleen als wens voor de pc een goede processor maar niet te duur. Ik zat te denken aan een AMD. 4 kernen is goed genoeg. En een goede videokaart die ook niet te duur is.

Laatst bewerkt:
dus 500 euro puur voor de pc zelf?

of moet hier nou ook rand apparatuur bij
is een beedje onduidelijk zo

Dat is een mooie pc. En maar circa 100 euro duurder als ik er nog een beeldscherm bij neem. Bedankt

Ja, alleen weet ik niet of er betere zijn, misschien weet iemand anders of deze goed zijn, zien er mooi uit en LED :)

Een kennis heeft deze ook. Ze zijn best goed alleen die van hem is doorgebrand. Ik weet niet of dit snel gebeurt bij deze. lijkt me niet echt. Maar misschien is het merk minder. Heb nog nooit wat van dat merk gehad. Ken het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan