Nieuwe Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masterpef

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
64
Hallo,

Ik heb een pc samengesteld voor mijn broertje.
Wat vinden jullie van de pc en wat kan er nog aan verbetert worden?

Url:
http://tinyurl.com/3fmr7gb

Doel:
Alle games aankunnen op highest voor 5 jaar of langer.

Mvg,
Stef
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet niet of je gaat overklokken maar als ej dat niet gaat doen is de i5 2500k versie niet nodig en volstaat de normale versie...
 
Bedankt, ik heb de verkeerde aangeklikt :)

Nee, ik ga niet overclocken.

Mvg,
Stef
 
oke
voor de rest weet ik er niet heel veel van dus je zult moeten wachten op ene reactie van de andere leden die iets meer ervaring hebben:d

succes verder
 
5 jaar op highest gaat je met deze videokaart waarschijnlijk niet lukken. Het is een leuke kaart, maar zeker geen knaller. Als je toekomstvast denkt zou ik ook voor een z68 moederbord gaan ipv een h67. Ik zou ook toch voor de 2500k gaan. Voor die paar euro kan je computer wel langer mee. Ook al ga je nu niet overklokken, waarom niet een tientje meer en dan hou je tenminste altijd de optie, als je wat achter begint te lopen over een paar jaar.
 
het is dan alleen de vraag of hij die paar tientjes over heeft voor de optie dat hij misschien over een anatal jara zou willen overklokken of niet...
maar dat is natuurlijk zijn keuze...
 
z68 bied imho niet veel nieuws aan behalve dan dat het de overklock functie aanbied
ja dat SSD als Cache gebeuren meschien maar SSD's hebben een schrijf limiet waar door dat verhaal extreem duur is

Ivy bridge Cpu's zullen vooralsnog op het H67 chipset ondersteund worden

de eenige echte toegevoegde waarden die een Z68 chipset aanbied is Sli/Crossfire ondersteuning
en kijkend naar het budget heeft hij daar geen geld voor

al met al goed systeem
een paar tientjes zijn het niet meer de I5 2500K editie kost 20 euro meer en een Z68 moederbord ook 20/30 euro meer
dan kom je zo op 50 euro verschil uit
 
@Firest0rm

Dus jij zou geen Z68 moederbord nemen? En ik heb gekozen voor een I5 2500k.

Mvg,
Stef
 
als je voor de K editie cpu gaat en je wilt persee overklocken dan is een Z68 wel weer een optie
met een H67 moederbord kan je namelijk niet overklocken

en ga je niet overklocken dan vervalt het nut van een K editie cpu in mijn opinie en kun je beter voor een NON K editie processor gaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan