Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Beste allemaal,

Mijn vriend wil graag een nieuwe pc kopen voor ongeveer €700-€800 euro.
Hij wil hiermee de nieuwste games kunnen spelen en alledaagse dingen zoals internet ect.

Zou iemand mij misschien een mooi systeem kunnen aanwijzen? Het liefst al in elkaar gezet, want hij weet er niet zo veel van af.

Met Vriendelijke Groet,
Drioras

@wc2cvalt allemaal niet echt in zijn budget catagorie

we hebben wel wat meer informatie nodig voordat wij goed kunnen adviseren vul het onderstaande even in
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je? windows 7, Vista, MAC OS, Linux of heb je er al een die je *kan* gebruiken
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? (randapparatuur = Beeldscherm, Muis, Toetsenbord, Printer etc)

Laatst bewerkt:
@wc2cvalt allemaal niet echt in zijn budget catagorie

we hebben wel wat meer informatie nodig voordat wij goed kunnen adviseren vul het onderstaande even in
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
€700-€800,-
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen en Internetten ect. ( geen beeldbewerking) Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Gamen en Internetten ect. ( geen beeldbewerking)
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc? Zolang het geen stofzuiger word maakt stilte niet echt uit.
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?
Kant-en-klaar afgeleverd

Besturingssysteem - Welke wil je? windows 7, Vista, MAC OS, Linux of heb je er al een die je *kan* gebruiken
Geen Besturingssysteem nodig :)
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? (randapparatuur = Beeldscherm, Muis, Toetsenbord, Printer etc)
Geen randapparatuur nodig :)

Als je meer info nodig hebt, hoor ik het wel.

Mvg,
Drioras

Laatst bewerkt:
Budget: €700-€800 euro

Doel: Games die eraan zitten te komen (Skyrim) (Diablo III) soepel kunnen spelen op mooie graphics. Ook word de pc gebruikt voor internetten en voor school. (Microsoft office)

Omgeving: Lawaai is niet zo'n probleem, zolang het maar geen stofzuiger word :)

Assemblage: Mijn vriend is hier niet zo in thuis, dus graag kant-en-klaar afgeleverd

Besturingssysteem: heeft zelf windows 7 ultimate 64 bit.

Randapparatuur: Geen randapparatuur nodig en geen specifieke wensen of apparatuur nodig.

Ik hoop genoeg informatie te hebben gegeven, anders hoor ik het wel :)

Zou iemand een leuk systeem voor mij kunnen samenstellen?

Met Vriendelijke Groet,
Drioras

sorrie zat in amerika ben nu weer in nederland met jetlag
tired-sleeping-smiley-4634.gif

dus geef me even:thumb:

okey ik heb even een kleine update ook voor mede helpmijers wel intressant om dit---->KLIK te lezen
normaal zou een HDD rond de 45 euro kosten van 1TB
dit gaat nu dik 100 euro kosten en dit kan zeker gaan stijgen dus houd daar rekening mee

EDIT:
klikerdeklik okey hier heb je een systeem van rond de 800 euro
i5 2500 cpu perfect voor het spelen van de laatste games
2 x 4GB DDR3 geheugen
ASUS H67 moederbord
GTX560TI HAWK editie videokaart zal ieder spel met gemak aan kunnen
Assemblage word door de winkel gedaan hierbij krijg je 1 jaar garantie

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie :)

Is 8 gb ram niet iets te veel? Heb zelf 6 en dat word nog niet eens altijd gebruikt.
Kan je anders die 8 gb ram vervangen door 4 of 6? dat scheelt ook weer Wat in de prijs.
En hoeveel gb is de hdd? Want 500gb is meer Dan genoeg. Of is het prijsverschil nihil?
Verder denk ik dat hij dit systeem heel mooi gaat vinden, dus alvast Bedankt :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan