Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilma9160

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen. Ik doe veel met fotobewerkingsprogramma's en videobewerkingsprogramma's. Dus er moet een goede videokaart inzitten?
Mijn budget is vanaf 500 en maximaal 700 euro.
Is daar een computer in te vinden die daarvoor geschikt is?
In de bijgaande link een computer die ik gezien heb; is deze geschikt voor wat ik ermee wil?
http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?cPath=22_32&products_id=393

Met vriendelijke groet,
Wilma

Laatst bewerkt:
werkt prima voor wat je ermee wil
maar je zal hem wel goed moeten beschermen want fotobewerkingsprogramma's brengen veel virussen mee

Ik heb allen maar originele videobewerkingsprogramma:s. Dat moet dan tich geen probleem zijn?

werkt prima voor wat je ermee wil
maar je zal hem wel goed moeten beschermen want fotobewerkingsprogramma's brengen veel virussen mee

De machine die Wilma linkt / noemt is absoluut NIET -goed- geschikt voor de doeleinden waarvoor zij deze`wil gaan`gebruiken. Slechts 2 giga geheugen en ook nog eens een chip als`videokaart én dan tot overmaat van ramp óók nog eens shared videogeheugen. Dan hebben we het ook nog niet over de (verouderde) usb 2.0 waarmee het moederbord is uitgerust. Vertel eens : waarom denk jij dat deze machine goed is voor fotobewerking / videobewerking?

Deze machine kán interessant zijn wanneer Wilma deze aanpast zoals op de gelinkte website mogelijk is : voor een paar tientjes geheugen erbij en in het pci-e slot een externe videokaart. Dán is de machine geschikt voor de toepassingen die zij wil gaan gebruiken.

Daarnaast is je opmerking over de fotobewerkingsprogramma's / virussen te vergelijken met :
iemand wil een nieuwe auto kopen en vraagt of een splinternieuwe Volkswagen Golf een aardige keuze is. Jij antwoordt dan : ja, maar koop er wel een paar luchtbedden bij -en bergbeklimschoenen- , voor als je te water raakt met de auto en je over de rotsbodem naar de oever moet lopen.....................
Dat slaat helemaal nergens op wat ik in de regel hiervoor typ, toch................ ? Precies, dat bedoel ik!

Laatst bewerkt:
zou me erg verbazen als photoshop legaal is aangeschaft en dan een virus heeft dan kun je schade claimen bij photoshop etc
pas als men illegaal gaat downloaden is er een risico en je moet gewoon weten welke programma's bonafide zijn en welke niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan