Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb je link van boven naar beneden en van links naar rechts bekeken (en alle 4 weer in omgekeerde volgorde), maar ik lees nergens ook maar een letter over de aanwezige videokaart. Ben ik nu (tijdelijk) woordwebsite blind geworden, of wordt die informatie gewoon niet verstrekt?

De I5 en de I7 hebben de HD4600 aan boord, maar dat zijn geen gamevideochips.

Laatst bewerkt:
het gaat dus om de i7 met HD4600 onboard, om te gamen niet geschikt. (het is ook een basis pc)
Welke games wil je gaan spelen?

Hoi,

gast0225 volgens mij heb je het mis de originele msi site heeft het wel degelijk over een dvi uitgang en op de plaatjes zie je hem ook.
Maar blijft wel staan dat hier nog een losse videokaart bij moet om te gamen

Laatst bewerkt:
Ja, da's waar, de I7 hebben de 4600 'aan boord'. Mijn bericht (4) ingrijpend aangepast. Dus toch website-leesblindheid.
En idd. een aardige combinatie, maar minder voor de nieuwere games.

Laatst bewerkt:
Is toch echt een power pc scrol wat verder naar beneden.Maar welke losse kaart zou er in dit systeem passen.

Voor 200 euro heb je DEZE

Maar ik denk dat je voor een goedkoper prijsje die PC zelf in elkaar kan zetten

Kan ik heel kort over zijn : érg leuke machine, maar ongetwijfeld bij zelf samenklikken op een website voor minder geld te verkrijgen. (is niet mijn hobby..........)

Oke om het zelf samen te stellen moet je er wel verstand van hebben.En zelf in elkaar zetten ook.De service is hier gewoon erg goed en dat telt voor mij ook mee.Heb bij dit bedrijf zeer goede ervaring.

Ze maken gebruik van de nieuwste Intel CPU, de Broadwell en DDR4 moederbord en geheugen, die zijn nog niet zo oud vandaar de prijs, dat gaat over een poosje 20 a 30% goedkoper worden.
Overigens heb je geen i7 nodig om te kunnen gamen, een i5 met een goede videokaart is voldoende.

Zou ze een mailtje sturen met je wensen en budget, stellen ze hem voor je samen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan