Nieuwe pciweb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De banner verschijnt mij te langzaam. Die snelheid mag van mij wel wat omhoog.

Daarnaast mis ik een pagina waarop wordt uitgelegd waar de pagina voor dient.

Ook vind ik de pagina's niet voor zich spreken. Als voorbeeld neem ik "FL Banners"
Ten eerste is het een raadsel wat ik er aan ga treffen (m.a.w. de titel is onduidelijk).
Het is dat ik weet waar FL voor moet staan maar een andere gebruiker zal het niet weten.

Wanneer de pagina geladen is zie ik een boel lege vlakjes en eentje met een regel tekst en een link waarbij ik schijnbaar mijn mening achter kan laten. Een banner zie ik niet.

Nu is het zo dat ik dus op "laat uw mening achter" moet klikken wil ik de banner zien.

Erg onduidelijk dus.

De banner verschijnt mij te langzaam. Die snelheid mag van mij wel wat omhoog.

Daarnaast mis ik een pagina waarop wordt uitgelegd waar de pagina voor dient.

Ook vind ik de pagina's niet voor zich spreken. Als voorbeeld neem ik "FL Banners"
Ten eerste is het een raadsel wat ik er aan ga treffen (m.a.w. de titel is onduidelijk).
Het is dat ik weet waar FL voor moet staan maar een andere gebruiker zal het niet weten.

Wanneer de pagina geladen is zie ik een boel lege vlakjes en eentje met een regel tekst en een link waarbij ik schijnbaar mijn mening achter kan laten. Een banner zie ik niet.

Nu is het zo dat ik dus op "laat uw mening achter" moet klikken wil ik de banner zien.

Erg onduidelijk dus.

100% mee eens!

Dus ik moet gewoon meer structuur in brengen é.

En wat vindt u van de lay-out en de nieuwe logo

Het logo komt mij bekend voor (Het vogeltje).

De layout zal ik als eenvoudig omschrijven, beetje grauwe kleuren maar verder geen aanmerkingen op.

dat vogeltje heb ik toch zelf gemaakt het is nie gekopieerd. Zou als ik het zeg alles op pciweb is zelf gemaakt.

Als ik nu de vol uit geschreven van de afkortingen op mijn voorpagina zet is dit dan beter

Het belangrijkste vind ik dat de banner sneller compleet moet zijn (3 seconden, misschien 5)
En uiteraard een uitleg op de site waar deze site voor dient...

Het belangrijkste vind ik dat de banner sneller compleet moet zijn (3 seconden, misschien 5)
En uiteraard een uitleg op de site waar deze site voor dient...

De banner wordt versneld ben er mee bezig.

Uitleg over pciweb:
pciweb "nu" is voor al mijn creatie te tonen, en eventueel voor andere mensen te maken.
Want later ga ik pciweb een design bureau worden. En als mijn creatie zet ik op pciweb voor aan de mensen de tonen.
Nu oef. ik en door dat jullie reactie kunnen toevoegen weet ik wat er nog moet veranderd worden. Zou als bv met de banner nu weet ik dat de meeste mensen willen dat het versneld wordt.

Handig voor ons dat je hier uitlegt waar de site voor is, maar ik mis het nogsteeds op je site :)

Hetgeen je hier hebt neergezet kun je met gemak toevoegen op je index pagina ;)

Handig voor ons dat je hier uitlegt waar de site voor is, maar ik mis het nogsteeds op je site :)

Hetgeen je hier hebt neergezet kun je met gemak toevoegen op je index pagina ;)

Hoe bedoel je?

Binnenkort komt er een 2 nieuwe systemen:

- er komt een nieuwssysteem,

- en waar nu de slogan staat komt een banner systeem. Hier bedoel ik mee je krijg 5 banners te zien, in begin zijn er 2 van mij en de 3 andere zijn van andere site (die dat gevraagd hebben). Om de 5 sec. veranderd dit van banner. Maar nu wordt de banners van de andere site gratis getoond, maar als ik 18j ben zal dit betalen worden). :D:D

Wat vinden jullie van de nieuwe zaken op pciweb.

Wat is er nieuws:
- slogan is veranderd in een banner
- er is een nieuwe creatie
- er is een nieuwssysteem bij gekomen
- er is een rss systeem bij gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan