Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De banner verschijnt mij te langzaam. Die snelheid mag van mij wel wat omhoog.
Daarnaast mis ik een pagina waarop wordt uitgelegd waar de pagina voor dient.
Ook vind ik de pagina's niet voor zich spreken. Als voorbeeld neem ik "FL Banners"
Ten eerste is het een raadsel wat ik er aan ga treffen (m.a.w. de titel is onduidelijk).
Het is dat ik weet waar FL voor moet staan maar een andere gebruiker zal het niet weten.
Wanneer de pagina geladen is zie ik een boel lege vlakjes en eentje met een regel tekst en een link waarbij ik schijnbaar mijn mening achter kan laten. Een banner zie ik niet.
Nu is het zo dat ik dus op "laat uw mening achter" moet klikken wil ik de banner zien.
Erg onduidelijk dus.
Het belangrijkste vind ik dat de banner sneller compleet moet zijn (3 seconden, misschien 5)
En uiteraard een uitleg op de site waar deze site voor dient...
Handig voor ons dat je hier uitlegt waar de site voor is, maar ik mis het nogsteeds op je site
Hetgeen je hier hebt neergezet kun je met gemak toevoegen op je index pagina![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.