nieuwe printer aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparkle

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo allemaal,

Ik heb nu een HP PSC 750cxi die ik al 5jaar met plezier heb gebruikt. het enige waar ik me aan kan dood ergeren is dat de kleur blauw altijd erg snel op is. Dus elke keer heb ik een andere kleuren patroon gekocht. Maar aangezien de printer niet een van de jongste meer is en ik geen zin had om er weer een flinke smak geld tegenaan te gooien heb ik de keus gemaakt om de patroon te laten hervullen. Nu komt het. Na het vullen heb ik de patroon weer in mijn printer gedaan. Alleen toen kreeg ik een melding dat er geen patroon aanwezig was. Ik heb de contact punten schoongemaakt en hem er weer ingedaan. Nu deed ie het wel. Maar bij het printen... alles geel dus geen rood en geen blauw. Ik heb in het configuratie scherm gekozen voor de optie "reinig inktpatroon". Ook hier geen rood en geen blauw. Van nijd ben ik er mee gestopt. Ongeveer een week later wou ik iets uitprinten... Bij alles wat er werd geprint zat alle papier onder de vlekken. De hele printer zit vol met inkt. Daar zal de kleur blauw en rood wel gebleven zijn. Schoonmaken heeft weinig nut aangezien ik dit al gedaan heb en nog steeds overal vlekken krijg.

Dus ik wil graag een nieuwe aanschaffen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Misschien dat jullie suggesties hebben. Het liefst zou ik weer een all-in-one willen ivm de ruimte. Maar ook afzonderlijke inktpatronen. Dus 1 rood, 1 geel, 1 blauw en 1 zwart. Want het blijft zonde dat ik de rest moet weggooien omdat er maar 1 kleur op is. Ik print veel teksten. En regelmatig print ik ook foto's uit. scannen doe ik erg vaak. Dus die moet erin zitten. Wie weet welke voor mij het beste is. Of wie heeft er goede ervaringen met een bepaald merk?

Alvast bedankt,

Grtz,

Ron

Hallo Ron, ik kan heel kort zijn maar wel krachtig. Ga naar de site: www.canon.nl en kies er een uit naar jou behoefte. Je hebt het probleem opgelost.

Ik heb pas nog voor mijn zoontje een pixma 1600 gekocht, 48 euro compleet met inkt en drukt foto's perfekt af. Maar jij kunt beter de pixma 4200 of 5200 nemen of een 3in1 zoals je schreef, die hebben afzonderlijke inktvulling per kleur.

Er is ook weer een nieuwe uit, de 3300. Ga naar:

http://www.letsgodigital.org/nl/9449/canon_pixma_ip3300_printer/

en je kunt een review lezen. ook andere printers van Canon staan hier beschreven.

Succes ermee, groetje Joop :thumb:

Ik heb een Canon Pixma MP500 aangeschaft.De prijs was iets boven mijn budget maar dat is het wel waard. Hij is wel een beetje aan de grote kant maar de afdrukken zijn geweldig. En met de afzonderlijke inktpatronen is ie goedkoper in gebruik dan mijn oude HP. Ik ben helemaal weg van deze all-in-one.

Grtz,

Ron

Zei ik je toch, veel plezier ermee.

Joop.:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan