Nieuwe printer eist Net Framework versie v1.1.4322

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo Wiggers

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2001
Ik installeerde mijn nieuwe printer HP psc 1350 all-in-one middels de meegeleverde CD-rom. Het apparaat functioneert maar als ik op de icoon HP-Dirigent (op bureaublad) klik verschijnt de mededeling ".Net Framework versie v1.1.4322 installeren"

Direct daarna verschijnt de mededeling: "Microsoft Visual C++Runtime Library: Runtime error! Program:...M FILES\HEWETT-PACKARD\DIGITAL IMAGING\BIN\HPQDIREC.EXE"

Kunt u mij aangeven wat ik moet doen om mijn printer vanaf het Bureaublad te kunnen starten?

Bij voorbaat mijn dank voor uw medewerking,

Th.L.H.Wiggers

Net Framework

Volgens mij kan je de net framework met de windows update ophalen.

Uit de veelheid van informatie op Windows Update word ik niet wijs, sorry maar ik ben wel een leek op dit gebied...
Wellicht kunt u mij exacter aangeven wat ik moet doen?
Bij voorbaat mijn dank.

update

widows update aanklikken en dan het net.framework gedeelte dowloaden en instaleren, als het goed is doet hij dit vanzelf, indien je het niet vertrouwd kan je eerst even een herstelpunt maken.

succes

Dank! ik heb op "Windows Update" geklikt op "zoeken" en vervolgens op "zoeken in microsoft.nl". Daarna heb ik de zoekopdracht ingevuld: ".Net Framewwork" en na het klikken op de startknop verschijnt een pagina met 10 verschillende download-mogelijkheden.

Maar welke heb ik nu nodig om 1.1.4322 te installeren?
Het toevoegen van hetzij "v1.1.4322" of "1.1.4322" aan mijn zoekopdracht levert slechts de mededeling op dat die niet gevonden is.

Bij de 10 gevonden download-mogelijkheden komt de term 1.1.4322 niet voor.

Wat je ook kunt doen is even bij internet explorer naar Extra --> windows update gaan.
Kies dan voor "Aangepast" en haal op die manier Net Framework binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan