Nieuwe printer enz. aanschaffen, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodocus1

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Hallo, hier ben ik weer eens.

Aldi heeft een Canon 190 in de aanbieding, zie bijgaand plaatje. en hieronder volgen de gegevens.

• printen, scannen en kopiëren
• 4800 x 1200 dpi
• snelheid zwart: 5.5 pagina/min.
• snelheid kleur: 4.1 pagina/min.
• snelheid foto's: ca. 70 sec.
• afmeting: 45.1 x 35.3 x 16.9 cm

Ik heb nu een HP all-in-one, een "voorlader" en dat moet het weer worden, dus niets in de hoogte. Deze HP bevalt me niet en is me ook te duur in de inkt.
Ik heb op de Canonsite gekeken, maar daar wordt dit type niet (meer?) vermeld. Is het dan een overjarig model? Heeft iemand een idee omtrent Canon of misschien een ander advies?

Bijlagen

• ALDI PRINTER.gif
    ALDI PRINTER.gif
    47,2 KB · Weergaven: 80
Hoi,

Kijk b.w.v.s. eens hier naar de voor- en nadelen.
Dit is zo'n type printer die helemaal niet meer print als één van de kleuren op is .... ook al print je alleen maar zwart.
Als je enige bezwaar tegen die HP de prijs van de inkt is en hij werkt verder wél goed ..... niet doen dus !!!!

Bedankt voor je reactie. Ik heb gezien, dat de 190 nu ook niet je ware is! Bij de HP is niet alleen het kostenplaatje van de inktpatronen doorslaggevend, hij bevalt me gewoon niet omdat hij niet doet, wat ik wil!
Ik moet dus een andere keus maken en ga verder snuffelen. Ik wil wel onder de 100 euro blijven en ik zit ook niet te wachten op al die toeters en bellen, zoals faxapparaat, want dat heb ik al. Hij moet goed teksten printen, idem scannen en goede kleurenfoto's printen. Meer niet.
Ik zoek verder.

Daar was ik al! Goeie informatie, maar het zijn niet allemaal voorladers!

Ik heb ook nog een HP 3300c scanner staan, die nog goed functioneert. Zou ik daar een ander merk printer bij kunnen gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan