Nieuwe Printer ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxscxx

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Weet iemand een printer die rond de 100 euro kost en toch wel goed is ??

Ik zou kiezen voor een HP (all in one)
Reden: een hp is stil en snel, en goede kwaliteit.
Een Epson Stylus bijvoorbeeld heeft een paar min. klik-klak-zoem voordat ie gaat printen.

Een HP is er al vanaf € 84,-
Bij een locale computerzaak en op mediamarkt.nl ben ik er zat tegen gekomen.

HP PSC F380 All in One, 20ppm, USB € 84.00
HP Deskjet 5940 PhotoRet-IVI usb 2.0, 30ppm € 87.00
HP PSC C3180 All in One, Usb € 96.00

Dit is zomaar even een greep van mijn locale handelaar.
Prijzen kunnen in andere winkels dus iets varieren.

Laatst bewerkt:
Hm, na wat wikken en wegen besloten toch maar te reageren, wetende dat dit kan leiden tot een oeverloze discussie.. ;)

Ik heb sinds eind jaren tachtig pc's (ooit nog begonnen met een MSX2 van Philips :D :D ) en heb 3 HP's gehad. Echter, op het moment dat de eerste storing kwam, was het "over". Ik ben -buiten de garantietermijn- naar Veldhoven gereden waar (toen) het HP reparatie centrum zat en de printer op de balie geplaatst. Op mijn vraag of er een prijsindicatie van de reparatie te geven was werd een ordner gepakt en het typenummer van mijn printer gezocht. Daarna werd de prijs genoemd (85 euro) en op mijn vraag hoe men van tevoren de reparatieprijs kon weten werd geantwoord: "Meneer, het defect is niet interessant, alle defecte printers gaan naar Frankrijk, naar ons Europese reparatiecentrum en daar wordt een niet onaanzienlijk deel van het binnenwerk compleet vernieuwd." "We gaan dus niet "zoeken" naar het defect, we vervangen gewoon ??% van het binnenwerk en dat kost een standaardbedrag."

Sindsdien heb ik Epson printers en mijn ervaring is dat deze minder snel een defectje hebben dan mijn voormalige HP's, maar oke, het is slechts een gebruikerservaring van mij...........

Laatst bewerkt:
Ik zou kiezen voor een HP (all in one)
Reden: een hp is stil en snel, en goede kwaliteit.
Een Epson Stylus bijvoorbeeld heeft een paar min. klik-klak-zoem voordat ie gaat printen.

Een HP is er al vanaf € 84,-
Bij een locale computerzaak en op mediamarkt.nl ben ik er zat tegen gekomen.

HP PSC F380 All in One, 20ppm, USB € 84.00
HP Deskjet 5940 PhotoRet-IVI usb 2.0, 30ppm € 87.00
HP PSC C3180 All in One, Usb € 96.00

Dit is zomaar even een greep van mijn locale handelaar.
Prijzen kunnen in andere winkels dus iets varieren.

Oké waar heb je die info vandaan van welke site ??

Hm, na wat wikken en wegen besloten toch maar te reageren, wetende dat dit kan leiden tot een oeverloze discussie.. ;)
Die duscussie ga ik graag aan :)
Maar ik zal het jullie besparen.
Ik ben uiterst tevreden over HP.
8 tot 10 jaar voor een printer is zat, en als ie dan gaat vervelen, wordt ie pas vervangen.
Ik heb nu de 4e hp zelf gekocht, soms ook omdat ik sneller of beter wilde.
Ik heb er veel van klanten geinstalleerd die (nu na 7 jaar) nog steeds prima werken.
En eerlijk gezegd heb ik een hekel aan Epson.....

Dus mijn ervaring: :thumb: Nooit (afkloppen) een ander merk.

waar heb je die info vandaan van welke site ??
Deze info komt van mijn locale computer handelaar: [reclame modus] Dortse Computer Handelaar, oftewel DCH. [/reclame modus]
De exacte info hier te vinden.

Ik wil graag een dell gaan kopen zijn die betrouwbaar ????

Dell "bouwt" naar mijn mening geen printers, dus je koopt een ??? (geen idee welk merk)

Dell "bouwt" naar mijn mening geen printers, dus je koopt een ??? (geen idee welk merk)

Dell All-In-One Printer 810

Dell Photo All-In-One Printer 926

Dell All-in-One Printer 946

Dell Photo All-In-One Printer 964

Dell Photo All-In-One Printer 966

Dell All-In-One Printer 810
Geniet van een lage prijs en hoge prestaties in een uitzonderlijk compacte alles-in-één copier, scanner en printer.

Dell Photo All-In-One Printer 926
Scherpe en professionele afdrukken, resultaat waar u trots op kunt zijn.

Dell All-in-One Printer 946
Voor kleine kantoren en thuisgebruik is de Dell All-in-One 946 ideaal om de productiviteit te verhogen, ruimte te besparen en de kosten te beperken.

Dell Photo All-In-One Printer 964
Onze nieuwste prestatieprinter, de Dell™ Photo All-in-One Printer 964, maakt afdrukken, scannen, faxen en kopiëren tot een waar genot: in kleur en inclusief fotofuncties

Dell Photo All-In-One Printer 966
De essentiële thuis- en kantoorprinter voor maximale productiviteit met optionele netwerk- en duplexmogelijkheden van Dell

Wat zei je ?? Dell bouwt geen printer: dell photo..... is toch echt van dell ;)

Beste XXSCXX,

het feit dat Dell zijn naam op een printer mag zetten, wil nog niet zeggen dat ze de printer ook GEMAAKT hebben...... ;) :D

Twee jaar geleden werd onderstaand persbericht gelanceerd. Dit betekende dat de "basis" van de printer een Lexmark was / is....?

Dell Computer komt in de tweede helft van dit jaar met een printerlijn onder eigen naam op de markt. Dat is de vrucht van de OEM-overeenkomst die het bedrijf eind vorig jaar sloot met Lexmark, de voormalige printerdivisie van IBM.
ADVERTENTIE

Thans verkoopt het bedrijf printers onder de merknaam Lexmark. Het gaat ook Lexmark-toebehoren als inktpatronen onder eigen naam uitbrengen. De lancering van de Dell-printers begint in de VS en steekt vervolgens de Atlantische Oceaan over. De overeenkomst met Lexmark omvat meer dan de oem-afspraken alleen. Daar zit ook een flink stuk ontwikkelwerk bij. Uit die koker komt ook de extra functionaliteit die de printers zullen krijgen, boven op de standaarduitvoering van het Lexmark-origineel, legt directeur Nederland Jeanine van der Vlist van Dell uit.

Het bedrijf uit Austin (Texas) voert de Lexmark-printers overigens nog niet zo lang. Vorig jaar maakte HP een eind aan de leveranties van printers aan Dell, volgend op de eerste berichten over een mogelijke oem-overeenkomst tussen Dell en Lexmark. Van der Vlist verwacht de Dell-printers vooral af te zetten in de werkgroep-omgeving van bedrijven, bij personal imaging van privé-gebruikers en in het midden- en kleinbedrijf (tot tweehonderd medewerkers).

XXSCXX, ik zag zojuist dat je redelijk nieuw bent bij de Helpmij.
Mogelijk een opmerking / advies: dit forum is vooral bedoeld om elkaar te helpen. Er worden wel eens onzinnige dingen beweerd die soms zelfs volstrekt in strijd met de feiten zijn. In zo'n geval is een "scherpe" / "sarcastische" / "cynische" opmerking naar iemand toe mogelijk aan te bevelen.

Ook ik heb wel eens een "slippertje" (niets menselijks is mij vreemd) maar meestal gebruik ik bij twijfel kreten als: "naar mijn mening" of "ik denk" of "ik vermoed" of "volgens mij". Dat soort kretelogie laat onverlet de mogelijkheid om er eens lekker "naast" te zitten. Een topicstarter "voelt" aan de gebruikte woorden dan ook wel aan dat de beantwoorder zijn mening / visie weergeeft en geen feiten opsomt.

Of mogelijk nog anders gezegd: het zou heel best kunnen dat Dell sinds 2004 een eigen printerfabriek heeft, ik weet het simpelweg niet, maar evengoed kan het zomaar zijn dat Dell de printers inkoopt bij een van de grotere merken, de printers al dan niet modificeert en vervolgens als een OEM onder de eigen naam op de markt zet.

Als je deze opmerkingen nu eens plaatst in het kader van jouw "lollige" (sarcastische) opmerking?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan