nieuwe processor in mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordi12100

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
ik heb een acer aspire 5715z

en ik ben van plan om call of duty black-ops te kopen
is dit verstandig

14wfwht.png

ik zie dat mijn cpu niet goed genoeg is .. maar ik zou hier graag een andere processor in willen
is dit eigenlijk wel mogelijk
en welke zou goed genoeg zijn om call of duty - blackops zonder lag te spelen

of is er nog iets anders wat niet goed is

Dat heb ik ook bij mijn laptop met een intel core i5 maar dan lagt die niet(hopelijk:shocked:), maar wat is je socket type + moederbord?

Andersom, maar ik moet hem ook nog binnen krijgen, maar ik denk juist andersom dat die zwaarder, dan moet de pc meerdere bronnen gebruiken o.a. Netwerkkaart, videokaart, processor(dit multiplayer), werkgeheugen.

Singleplayer:
Videokaart, processor werkgeheugen.

ok maar ik had dat namelijk bij call of duty modern warfare 2 ook dat singleplayer lagde en multyplayer af en toe een beetje

maar is het verstandiger om mijn processor zo te houden ?
of is het beter om een nieuwe processor erinte zetten ? zoja welke

je kan er natuurlijk een nieuwe processor in plaatsen. in mijn laptop zit een intel pentium dualcore 2,0 ghz maar dat zal niet heel snelheid opleveren en vooral als je blackops gaat spelen kun je beter voor een nieuwe laptop sparen want je zou het spel hooguit met lage instellingen kunnen spelen met die grafische kaart. processor upgraden kan, moet je je hele laptop overhoop halen plus dat het kwa snelheid niet uitmaakt dus zou ik persoonlijk niet meer doen.

Daarbij denk ik dat canyourunit hier een grote fout maakt om je grafische chip goed te keuren voor de game.

lord4163;3680051 gewoon een nieuwe computer kopen ;)[/QUOTE zei:
Dan kan voor velen een probleem zijn.Die uitspraak doe ik dus niet/nooit.;)

Laatst bewerkt:
hij wil die toch :D

Dus een nieuwe pc of alle hardware update (komt op zelfde neer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan