Nieuwe processor (Intel Core 2 Q6600)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo,

Ik heb een Hp Pavilion dv6605 met een Intel M 530 Processor.
Nu is mijn vraag kan ik er een gewoon een nieuwe in zetten of moeten er nog meer onderdelen bij komen? ('k wil er een Intel Core 2 Q6600 in zetten) nog niet gekocht maar wel handig om vast te weten.:thumb:

Even wachten hoor....

Je hebt een laptop en daar wil je een core 2 quad desktop processor in zetten??:o

en ik wil er een voor een laptop in zetten (die kan je toxh krijgen of niet)

Ik denk dat dat een beetje te veel gevraagd is, want ik vrees of jouw moederbord wel de Intel Core 2 Q6600 aankan. Ik betwijfel dat vermits je een Celeron processor in had steken. Als dit zo is, dan moet je zonder twijfel ook een nieuwe moederbord hebben.

wat kan ik er dan wel in zetten om het wat sneller te maken (liefste zonder nieuw moederbord of moet ie bij elke nieuwe processor erin?) Gewoon een Celeron processor. Een progamma PC Wizard 2008 zegt dat ik een Intel Pentium T2370 heb is dat de zelfde ofzo. Die zegt ook dat ik een Socket P 478 ondersteuning heb (voor de processor) en een Quanta 20CC moederbord.

Proberen om de processor van een laptop te vervangen is voor een leek bijna onbegonnen werk, niet aan beginnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan