Nieuwe processor kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Ik heb onlangs Fifa 09 gekocht. Het spel loopt erg traag en ik denk dat dat aan mijn processor ligt.

Ik heb namelijk laatst een nieuwe video kaart gekocht: een ATI Radeon X1650 . Ik heb een erg slome processor (1.26 gHz, 512 mb) En zit eraan te denken om een nieuwe te kopen. Ik vraag me af of dat al mijn problemen verhelpt de snelheid van Fifa.

Bij voorbaat dank

Ik heb onlangs Fifa 09 gekocht. Het spel loopt erg traag en ik denk dat dat aan mijn processor ligt.

Ik heb namelijk laatst een nieuwe video kaart gekocht: een ATI Radeon X1650 . Ik heb een erg slome processor (1.26 gHz, 512 mb) En zit eraan te denken om een nieuwe te kopen. Ik vraag me af of dat al mijn problemen verhelpt de snelheid van Fifa.

Bij voorbaat dank
Klein beetje weinig informatie.
Heb je een gewone computer of een laptop?

Weet je wat het jammere is: als het een desktop (gewone) pc is, dan is dit allemaal ZWAAR verouderd. Het heeft totaal geen zin om daarop te proberen te gamen. Ik vind het al een wonder dat het spel zelfs aan de praat te krijgen is.

Tip: Spaar voor een nieuwe pc.

hey,

hier een klein upgrade kitje samengesteld voor je:

http://azerty.nl/8-604-80653/alivenf7g-fullhd-.html (moederbord)
http://azerty.nl/8-603-71335/phenom-x3.html (processor)
http://azerty.nl/8-174-58684/ocz2g8001g.html (geheugen) deze moet je 2x halen zodat je 2x 1GB DDR2 800MHZ bezit :thumb:

Totale bedrag voor deze spullen:
1x moederbord € 40,47
1x processor € 82,69
2x geheugen € 19,04
TOTAAL BEDRAG€ 142,20

Als je deze spullen aan zou schaffen dan kun je fifa 09 zeker spelen :thumb:

En als dat te duur wordt kan je een goedkope nemen, maar dat raad ik je niet aan...

Maar goed... misschien ben je een scholier zonder geld. Tja en dan is zelfs dit al veel geld.

opgeteld is dit zo'n 246 euro. Dit vind eigenlijk wel wat te veel van het goede ;) En ja, ik ben een scholier. :( Nog andere alternatieven of kan ik beter gewoon een geheel nieuwe pc kopen?

opgeteld is dit zo'n 246 euro. Dit vind eigenlijk wel wat te veel van het goede ;) En ja, ik ben een scholier. :( Nog andere alternatieven of kan ik beter gewoon een geheel nieuwe pc kopen?

das gewoon beter.
(en als je ziet wat we melden dan betekent dat al bijna een nieuwe computer...)

hey,

een nieuwe pc is de beste optie dat wel, maar dit komt goedkoper uit dan een complete nieuwe pc te kopen :thumb:

hey,

een nieuwe pc is de beste optie dat wel, maar dit komt goedkoper uit dan een complete nieuwe pc te kopen :thumb:

Oké. Is er überhaupt een pc te koop van onder de 400 euro die aan mijn verwachtingen voldoet? Niet het beste van het beste maar gewoon de komende jaren goed Fifa en zulk soort spellen kan draaien.

Ik heb nog iets anders. Een vriend van mij vertelde me dat als ik in mijn BIOS mijn computer snelheid omhoog doe het ook wel is mijn problemen zou kunnen verhelpen. Ik heb net eventjes in mijn bios gekeken en ik kan hem van 1.3 naar 1.7 gHz 'upgraden'. Ik ben alleen bang dat ik daarbij iets doorbrand. Kan ik dat zomaar doen of raden jullie het af?

Een beetje bij niets is nog steeds weinig....

Onder de 400 euro kan wel, maar dan moet je dus doen wat hier in het draadje staat beschreven (misschien een beetje aangepast)

ik heb een ' intel duo core cpu 4800 @ 1.80ghz' en een videokaart van ' nvidia geforce 8400 gs / 265mb/ 800mhz en loopt eveneens niet optimaal zoals ik me dat wens... Een soort van haperingen en een niet soepel verlopend beeld...

Een beetje bij niets is nog steeds weinig....

Onder de 400 euro kan wel, maar dan moet je dus doen wat hier in het draadje staat beschreven (misschien een beetje aangepast)

Hey,

voor 500 euro kan je een leuke pctje samenstellen or :thumb: 400 euro is net iets te weinig.

Hey,

voor 500 euro kan je een leuke pctje samenstellen or :thumb: 400 euro is net iets te weinig.
Het kan wel hoor:

Huidige kast, dvd-brander, toetsenbord etc gebruiken.

Dan de volgende artikells:

JBXSUE HD4850
SEGU02 upgrade set (moederbord, processor, geheugen)
TN5C31 550 voeding
A9BU27 200GB harde schijf

Alternate.nl
totaal 394 euro.

Nee lijkt me niets.
Maar ja... dat kan ook niet voor 400 euro.
Alleen met behoud van kast e.d. en je huidige windows (je zult bij het installeren van windows xp microsoft moeten bellen en zeggen dat je oude moederbord kapot is, wat bij jou gewoon de waarheid is: dan mag je je licentie mee nemen) kan je voor 400 euro iets krijgen.

Alles nieuw behalve legale windows moet je aan 500 euro denken.

Alles nieuw incl legale windows 600 euro

Alles nieuw incl legale windows van een merk-pc moet je aan minimaal 700 euro denken.

Het is maar waar je voor kiest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan