Beste helpers,
Nou speel ik graag een spelletje, mijn oog is dan ook gevallen op oa shooters zoals . Operation Flashpoint 2 en Call of duty black op, nieuwere games dus. Nou ben ik er via een site achter gekomen dat mijn cpu niet aan de requirements van deze nieuwe games voldoet. Daarnaast komt bij dat ik helemaal niet thuis ben in hardware.
Nou ben ik is gaan rondkijken maar ik word er nergens geen wijs van. Sockets, moederboard ondersteuning, chipset, core 2 duo, quad core i 5 i3 i7. Wordt veel over gesproken maar het zegt mij niks.
Ik vraag jullie om uitleg en advies over welke processor en of het slim is om ook gelijk moederboard te vervangen?
Dit zijn beetje,voor mij relevante, specificaties wat ik heb kunnen vinden:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4400 @ 2.00GHz
Moederboard: Asus P5GC- MX/ Medion/SI ( Pc wizard 2008)
Chipset: Intel i945g/gz
Fysiek geheugen: 2560 MB DDR-SDRAM
Videokaart: NVidea GeForce GTS 250
Graag hulp!
Met Vriendelijk Groet,
D Jager
Nou speel ik graag een spelletje, mijn oog is dan ook gevallen op oa shooters zoals . Operation Flashpoint 2 en Call of duty black op, nieuwere games dus. Nou ben ik er via een site achter gekomen dat mijn cpu niet aan de requirements van deze nieuwe games voldoet. Daarnaast komt bij dat ik helemaal niet thuis ben in hardware.

Nou ben ik is gaan rondkijken maar ik word er nergens geen wijs van. Sockets, moederboard ondersteuning, chipset, core 2 duo, quad core i 5 i3 i7. Wordt veel over gesproken maar het zegt mij niks.
Ik vraag jullie om uitleg en advies over welke processor en of het slim is om ook gelijk moederboard te vervangen?
Dit zijn beetje,voor mij relevante, specificaties wat ik heb kunnen vinden:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4400 @ 2.00GHz
Moederboard: Asus P5GC- MX/ Medion/SI ( Pc wizard 2008)
Chipset: Intel i945g/gz
Fysiek geheugen: 2560 MB DDR-SDRAM
Videokaart: NVidea GeForce GTS 250
Graag hulp!
Met Vriendelijk Groet,
D Jager