Nieuwe processor, Moederboord en geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Pointer

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2009
Hoi,

Ik wil graag een 64-bit quad core hebben, ik zit nu namelijk op een 32-bit dual core.
Mijn moederboord zal niet goed zijn voor een 64-bit systeem dus een nieuwe is handig dan.
Ook mijn geheugen is niet goed genoeg voor 64-bit.

Hebben jullie enige suggesties?
Misschien kan ik ergens een combo kopen die al in elkaar zit?
Mijn budget is +- €400

Misschien is de koeling een beetje moeilijk, ik heb nu een AMD processor en een andere socket dan Intel etc...
Ik weet wel hoe ik een koeler erop moet plaatsen.

Mijn systeem nu:
NVidia GeForce GTS 250
AMD Athlon(tm) 7750 Dual-Core Processor
Foxconn A6VMX moederboord
2GB geheugen opgedeeld in 2 kaarten van 1GB per stuk, vrij sloom (400/800MHz nooit begrepen)
SATA schijf
SATA dvd-brander
Draadloos internet
Ingebouwde geluidskaart
400 Watt voeding

Alvast bedankt!

Die ziet er inderdaad goed uit, ik zag alleen dat hij DDR2 geheugen heeft, ik heb denk ik liever de nieuwere DDR3; Nog een suggestie die daaraan voldoet?
PS: is hij trouwens 64 bit? staat nergens

Hmm zit daar een geheugen bij?
Anders is hij best duur vergleken met die andere
Ik moet nu gaan trouwens

Nee zit geen geheugen bij. Ben je een fanatieke overclocker? Ik kan wel wat samenstellen, maar dan moet ik daar wel rekening mee houden.

Mwah ik heb deze pc 300mhz overclocked maar ik denk dat ik iets beter moet nadenken over een nieuwe mobo etc... Ik denk dat ik voorlopig nog even bij me systeem blijf hangen, toch bedankt voor de geweldige tips!
Weet je wat het is, ik ben eigenlijk te fanatiek, ik wil dingen te snel, misschien kan ik beter het systeem dat ik nu heb verkopen en gewoon een complete set zoeken, scheelt ook montage (en daarbij problemen)
Opnieuw: Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan