Nieuwe processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

basjevz

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Ik heb een pc gehad maar er zit een zwakke processor in (Intel Pentium 3 596 MHz) en ik wil graag van jullie weten of hij sneller wordt met een beter processor. Ik zat te denken aan een Intel Celeron D en een wat RAM geheugen erbij kopen. Er zit verder wel een goede harde schijf in van 200 GB. Kan het om er zomaar een nieuwe processor er in te doen of moet ik eerst nog een ander moederbord o.i.d.??

Er zit Windows XP op en dat werkt zonder problemen maar ik wil graag wat betere spellen spelen.

Kan wel, even de kast openmaken, het staat ergens op je moederbord zelf.
Je kunt natuurlijk ook Everest of PC Wizard downloaden met de PC waarop je nu zit en dan even met USB stick, MP3 speler, CD overzetten en installeren op de P3.

Ik doe dat laatste wel, denk je dat de pc er sneller van zal worden als ik zo'n processor erin doe of moet er dan nog meer gebeuren

Ligt er helemaal aan wat voor processor je moederbord ondersteunt en hoe de rest van je systeem er uit ziet.

Maar verwacht er in ieder geval geen wonderen van...

Het moederbord is van het merk dell
Wat wil je nog meer weten?

Laatst bewerkt:
Helaas nog heel wat meer, Dell heeft honderden verschillende moederborden.
Moet echt het volledige type weten...

Nee, het type moederbord.
Wat zegt Everest van je moederbord??

En/of welk type Dell, volledig, is de PC?

Ik heb PC wizard geinstalleerd, maakt dat uit?
Dell precision 210

Ja ik heb hem ook maar gehad en ik dacht misschien valt er nog wat van te maken maar in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan