Nieuwe Processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

WhimpEE

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2011
ik heb een MSI K9A2 Platinum moederbord kan daar een ahtlon II X3 450 op ?
bij cpu support loopt de lijst maar tot 445 maar die zijn nergens leverbaar en duurder als de 450.

Als ze zeggen dat het niet kan... tja, als je iemand zoekt met ervaring, zijn die er waarschijnlijk niet... je kunt proberen door bij een shop te kopen waar je niet goed geld terug garantie krijgt.
Anders kun je denk ik het best naar een lokale computerwinkel gaan, en vragen of dat kan...

ik vind het raar want het zijn in principe allebei pricies de zelde processoren alleen is de 450 100mhz sneller. maar met overclocken zit bij de 445 die er ook zo bij

weet iemand anders nog anderen winkels als mycom en alternate waar ze deze processor verkopen en de levertijd niet onbekend of meer dan 20 dagen is ????

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb hem nu bij azerty bestel 2-3 werkdagen in plaats van onbekend\ meer dan 20

bedankt allemaal

Misschien moet je nog een BIOS update uitvoeren, dus niet gelijk de oude CPU eruit halen. Eerst kijken of dit moet!

ik heb het moederbord 2de hans dus er ik heb geen processoer die er op past maar de meneer waar ik hem van kocht dacht dat de laatste update er al op zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan