Nieuwe processorkoeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgeerolf

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,

jullie denken nu waarschijnlijk, weeral een vraag voor een nieuwe processorkoeler.
Ik heb wel al wat zitten zoeken op dit forum omtrent deze vraag, maar ik heb uiteindelijk gaan goed besluit kunnen nemen. Dus graag maak ik er nog eens een topic van.

Mijn moederbord: ASUS P5Q
mijn behuizing: CM 690
mijn processor: Intel Core 2 Duo E8500

Zelf had ik graag de scythe mugen 2 gehad, maar aangezien die op niet veel plaatsen nog in voorraad is, moet ik misschien naar een alternatief opzoek ... Hebben jullie een voorstel ? Of komt die mugen 2 zeker nog terug in voorraad ?

Laatst bewerkt:
Ik heb hier de Thermaltake MaxOrb er op zitten, je kan het best horen als je het wat harder laat draaien. Echter, koelt het prima. Hier draait de E8500 op 3.8Ghz stabiel, op 30~35 graden idle.

Dat is wel een mooie temperatuur aan die kloksnelheid, idle dan nog :-), dat is bijna gelijk aan mijn boxed koeler @3.16 :p
maar zou de geluidsproductie merkbaar hoger liggen dan de mugen 2 ? of heb je er geen idee van,
wel bedankt voor de reactie ik zal die cpu-fan zeker eens bekijken :)

Geen idee, ik heb de Mugen 2 nog nooit gehad. Verder, lijkt het mij logisch dat de fans die je op de Mugen2 plaatst de herrie veroorzaken. Die zou je dan eventueel kunnen vervangen door andere fan's.

Ik zie net dat de mugen 2 weer binnen is bij azerty, wat dit weekend niet zo was. Ik denk toch deze te bestellen, toch bedankt, deze kan dicht

Hoewel ik wel bang ben, want dit is een grote cpu-fan en ik heb behoorlijk grote ram-latjes (corsair xms2 dhx).
Zal dit passen ? of start ik hiervoor beter een nieuwe topic ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan