nieuwe provider.. nu nog kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

voorjekijker

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
zoals de naam al zegt.. ik wil een nieuwe provider ik heb nu kpn planet adsl / internet + bellen
en betaal 20 euro per maand, altans dit heb ik gehoord en wat ik kan vinden in brieven ookal kan ik nu opeens bij hun geen aanbieding van 20 euro vinden maja.
ik heb nu draadloos internet en ga een kabel naar de hoofd computer aanleggen.
ik heb nogal wat problemen met gamen en de snelheid ervan.

ik zou graag een andere provider willen die redelijk snel is.
het moet een internet + telefoon zijn (kom ik later nog op terug) en er is maar 20 euro per maand te besteden.

ik heb rondgekeken en heb veel gelezen en heb gelezen dat xs4all super goed is maar ook gelezen dat het waardeloos is heb ook gelezen dat compuserve super goed is en ook slecht ergens anders en orange en online en veel meer ik komt er zo niet uit als de 1 zegt is goed en de ander zegt is slecht..
nu ben ik hier gekomen en bij jullie hulp komen zoeken. :D

alvast bedankt voor het lezen en helpen :thumb:

Ik zou je @Home aanbevelen, dat is echt een super service! (Teminste wat ik dan heb meegemaakt!)

Laatst bewerkt door een moderator:
wacht met kiezen totdat je een kabel naar de hoofd pc hebt en kijk dan nog eens naar de snelheid. het maximum van draadloss is namelijk 54mb/s maar ik haalde vaak maar 11 en een kabel is bij mij (planet internet plus bellen) 100
dus dat scheelt wel

Voor de snelheid moet je niet bij xs4all zijn, pff wij betalen 20 of 30 euro voor 160 kb download snelheid... Als er een optie tot glasvezel is moet je dat echt doen.

Ik zou je @Home aanbevelen, dat is echt een super service! (Teminste wat ik dan heb meegemaakt!)

Zelf was ik ook @home gebruiker en altijd tevreden, (weinig tot geen service nodig gehad, de kennis op de Helpdesk is net zo goed (slecht) als elders.
Sinds kort is @home bezig met de omzet slag naar Ziggo en daar gaat niet alles bij goed (Kassa heeft er ook al een aantal berichten over gehad)
Dus op dit moment adviseer ik geen Ziggo (@Home) gewoon omdat het turbulente tijden zijn. Zelf maar 1 probleempje gehad wat ik zonder de helpdesk moest oplossen maar het is nu wel weer stabiel.

Ben zelf Ziggo klant en nooit problemen maar ik was al klant natuurlijk en het schijnt met nieuwe aansluitingen wel vaak mis te gaan. Dus hou dat in je achterhoofd. Hoeft niet mis te gaan natuurlijk !

Voor de snelheid moet je niet bij xs4all zijn, pff wij betalen 20 of 30 euro voor 160 kb download snelheid... Als er een optie tot glasvezel is moet je dat echt doen.

160 kb is niet zo heel snel...
maar ik ga eerst die kabel aanleggen ja en dan kijk ik weer

160 kb is niet zo heel snel...
maar ik ga eerst die kabel aanleggen ja en dan kijk ik weer

maar om dan nog verder te gaan...
als die dan nog niet stabiel is en te traag kunnen jullie me eentje aanbieden die internet + bellen is?
en er word 20 euro uitbesteed per maand misschien 25
en als jullie hele goede kunnen vinden met alleen internet hoor ik dit ook graag :thumb:

Ik ben zelf redelijk tevreden over Pretium Telecom en gebruik ze voor bellen en internet. Wat ik prettig vind is dat je de snelheid van je abonnement kunt aanpassen. Als ik dan op vakantie ga, zet ik de snelheid op z'n laagtst en hoef niet voor meer te betalen.

Ik ben zelf redelijk tevreden over Pretium Telecom en gebruik ze voor bellen en internet. Wat ik prettig vind is dat je de snelheid van je abonnement kunt aanpassen. Als ik dan op vakantie ga, zet ik de snelheid op z'n laagtst en hoef niet voor meer te betalen.

en hoeveel kost dit?
en is het dan voor een week of kan het ook voor een dag ofzo

als je maar 20 euro per maand betaalt voor zowel internet als bellen moet je ook niet zoveel verwachten.

meestal betaal je al 20 euro voor alleen internet (en dan heb je vaak ook wel een goeie verbinding)

zelf heb ik nu van ziggo, maar ik ga overstappen naar tele2, naar mijn weten weinig problemen (volgens vrienden) en voor 20 euro per maand heb je al 20mb/s internet.

dan download je ongeveer met 2.5mb per seconde...dus een mp3 bestandje kan je in 2 seconde downloaden.

als je maar 20 euro per maand betaalt voor zowel internet als bellen moet je ook niet zoveel verwachten.

meestal betaal je al 20 euro voor alleen internet (en dan heb je vaak ook wel een goeie verbinding)

zelf heb ik nu van ziggo, maar ik ga overstappen naar tele2, naar mijn weten weinig problemen (volgens vrienden) en voor 20 euro per maand heb je al 20mb/s internet.

dan download je ongeveer met 2.5mb per seconde...dus een mp3 bestandje kan je in 2 seconde downloaden.

20 euro en dan heb je al 20 mb internet dat constant is en lekker werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan