voorjekijker
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jun 2008
zoals de naam al zegt.. ik wil een nieuwe provider ik heb nu kpn planet adsl / internet + bellen
en betaal 20 euro per maand, altans dit heb ik gehoord en wat ik kan vinden in brieven ookal kan ik nu opeens bij hun geen aanbieding van 20 euro vinden maja.
ik heb nu draadloos internet en ga een kabel naar de hoofd computer aanleggen.
ik heb nogal wat problemen met gamen en de snelheid ervan.
ik zou graag een andere provider willen die redelijk snel is.
het moet een internet + telefoon zijn (kom ik later nog op terug) en er is maar 20 euro per maand te besteden.
ik heb rondgekeken en heb veel gelezen en heb gelezen dat xs4all super goed is maar ook gelezen dat het waardeloos is heb ook gelezen dat compuserve super goed is en ook slecht ergens anders en orange en online en veel meer ik komt er zo niet uit als de 1 zegt is goed en de ander zegt is slecht..
nu ben ik hier gekomen en bij jullie hulp komen zoeken.
alvast bedankt voor het lezen en helpen :thumb:
en betaal 20 euro per maand, altans dit heb ik gehoord en wat ik kan vinden in brieven ookal kan ik nu opeens bij hun geen aanbieding van 20 euro vinden maja.
ik heb nu draadloos internet en ga een kabel naar de hoofd computer aanleggen.
ik heb nogal wat problemen met gamen en de snelheid ervan.
ik zou graag een andere provider willen die redelijk snel is.
het moet een internet + telefoon zijn (kom ik later nog op terug) en er is maar 20 euro per maand te besteden.
ik heb rondgekeken en heb veel gelezen en heb gelezen dat xs4all super goed is maar ook gelezen dat het waardeloos is heb ook gelezen dat compuserve super goed is en ook slecht ergens anders en orange en online en veel meer ik komt er zo niet uit als de 1 zegt is goed en de ander zegt is slecht..
nu ben ik hier gekomen en bij jullie hulp komen zoeken.

alvast bedankt voor het lezen en helpen :thumb: