nieuwe provider

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft vele nadelen denk ik.

A) Gegevens kunnen tijdens internetten onderschept worden door iedereen
B) Bedrijf (?) zegt weinig over zichzelf, geen plaats, geen telefoonnummer, etc. etc.
C) Zie A en B

:rolleyes::D
 
looks good,

op papier zo te lezen

zijn er mensen met ervaring , zet het hier ff bij

ben benieuwd naar de reacties
 
Geplaatst door Raymond Bos
Heb je het zelf dan?

de eerste vier plaatsen #Zie knopje waar beschikbaar:D

joshermsen2000
Senior Member

Geregistreerd sinds: Mar 2001
Woonplaats: arnhem
Afstand tot server: ±126.03 km


Zuidbroek

In het centrum van Zuidbroek, ten zuiden van de A7 is het vanaf januari 2003 beschikbaar.

Muntendam

In het centrum van Muntendam is het in de eerste maanden van 2003 beschikbaar.
Veendam

In Veendam is het in de eerste maanden van 2003 beschikbaar.

Nieuw Buinen

In Nieuw Buinen is het eerste maanden van 2003 beschikbaar
 
Hmm ik zou in Q3/4 internet krijgen via het draadloose netwerk van dighitaal (nee das geen typo). Maar di is ook wel vet cool
 
Geplaatst door Smartguy
Heeft vele nadelen denk ik.

A) Gegevens kunnen tijdens internetten onderschept worden door iedereen
B) Bedrijf (?) zegt weinig over zichzelf, geen plaats, geen telefoonnummer, etc. etc.
C) Zie A en B

:rolleyes::D


Ik sluit me bij je aan.
Het is lekker vaag allemaal.
 
Ik heb er nog nooit van gehoord, van dit bedrijf. Ik vind het niet echt een vertrouwenwekkende site. Beetje goedkoop.
 
nee, klopt. Maar wel voor 29 euro per maand.
 
Het is wel lekker vaag allemaal zeg:confused: ik hou ut wel bij essent, en wat smartguy zegt sluit ik me ook helemaal bij aan :)
 
Hoezo allemaal vaag?

Geen limieten, 400/200 down/up is beter dan de lite abbo's, zeker als je de prijs erbij betrekt.

Voor mensen die geen beschikking over kabel/adsl hebben en ook niet gaan krijgen kán dit een oplossing. Overigens zijn er meerdere oplossingen, in de vorm van draadloos via wifi (O.a. het al eerder genoemde Dighitaal, HSDI of It's Logic) Qua prijs zijn die over het algemeen een stuk duurder met een snellere verbinding.

Btw, dit is geen sateliet internet oid, het is gewoon wireless internet via het IEEE802.11b protocol.
 
Net als da dighitaal netwerk alleen die heeft een down en upload van 300 kb en is duurder
 
Geplaatst door Smartguy
Heeft vele nadelen denk ik.

A) Gegevens kunnen tijdens internetten onderschept worden door iedereen

Ffe gemeeld en met het volgende antwoord


Het data verkeer is beveiligd.
Je moet ook inloggen via een code en een wachtwoord.
Tevens wordt dezelfde beveiliging gebruikt als met internetbankieren ect.
Er zijn ook nog een paar andere aspecten ingebouwd, waardoor het allemaal zo veilig mogelijk wordt gemaakt.
Met vriendelijke groeten,
Warpspeed Internet
 
Geplaatst door P@sbeer



Tevens wordt dezelfde beveiliging gebruikt als met internetbankieren ect.

En dat schijnt (paar maanden geleden documentaire van gezien bij netwerk of nova) ook allemaal niet zo veilig te zijn! :(
 
Geplaatst door NLspecial


En dat schijnt (paar maanden geleden documentaire van gezien bij netwerk of nova) ook allemaal niet zo veilig te zijn! :(

Ja, dat heb ik toen ook gezien:(
 
Geplaatst door NLspecial


En dat schijnt (paar maanden geleden documentaire van gezien bij netwerk of nova) ook allemaal niet zo veilig te zijn! :(

ER was toen gesjoemeld met overschrijvingen en naamstellingen e.d., maar het DATA-verkeer is geheel veilig gebleven en is dat nu nog (hoop ik)
 
over die geen limieten ben ik het niet helemaal eens.

namelijk Astra zelf heeft een datalimiet ingesteld van maximaal 500mb per maand en voor elke mb die je hier over heen komt betaal je ongeveer 10cent.
is toch wel weer misleidende reclame lijkt mij.
dus is voor de betrouwbaarheid wel al weer een grote minpunt
 
jawel maar...

maar het hoeft niet per se via astra te gaan (dat is alleen de meest populaire sateliet voor TV) bovendien heb je hierbij zelf geen schotel nodig. Ben het wel met je eens dat de website er erg onbetrouwbaar uitziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan