nieuwe racestuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
175
Beste mensen

Ik heb sinds kort een nieuwe logitch wingman ff back GP.
Ik wilde jullie vragen of jullie nog race games (geen grand prix of f1 races) weten die het ook doen met een stuur.
Ik heb namelijk 2 spellen testdrive 5 en knight rider die geen optie voor stuur hebben.
Ik heb daarnaast nog 1 spel need for speed hotpursuit II en die doet het wel maar stuurt heel traag.
Maar dat deed ie ook al op de gamepad dus dat was bekend.
Ik heb windows xp pro, als jullie nog tips hebben voor race spellen.
Alvast bedankt,
Hartelijke groeten
manno

P.S liefst spellen compatible met windows xp.
 
Hoi,

Is het racespel Collin Macray (achternaam is misschien niet goed gespeld) niks voor jou??

Schijnt 1 van de betere spellen te zijn.

Groeten Daan
 
nieuw race stuur

Bedankt Daan voor de tip ik heb het genoteerd, zijn er nog meer mensen die een spel weten voor xp die als optie wel je stuur kan configureren, en geen formule racegame is.
Alvast bedankt
manno
 
Garmagedon, heeft toch ook een nieuwe versie met force feedback en windows xp aanpassing.

Groeten Oossie
 
nieuw race stuur

Bedankt Oosie voor je reaktie maar ik heb garmagedon niet kunnen vinden in de xp versie.
Schijnt een nintendo o.i.d. spel te zijn.
Maar ik wacht rustig af of er nog meer tips komen.
Alvast bedankt,
manno
 
Een versie uit de a2 racer serie? ( a2 racer 1 en 2 en 3, Vakantie racer enz.)
 
nieuw racestuur

Bedankt dude voor je reaktie, maar al die a2 etc racegames van davilex heb ik al maar die doen het niet op windows xp.
De laatst challenge versie overigens wel maar die moet wel een steerwheel optie hebben, dan kan ik hem aanschaffen.
 
Hoi Manno,

Heb je al eens op de site van de fabrikant gekeken. Mischien staat daar wat over welke spellen die opties ondersteund.

Het is maar een gedachte :)

Groeten Daan
 
nieuw racestuur

Bedankt daan ik zal eens wat sites bekijken bedankt voor de tip.
manno
 
Manno,

dit schiet mij net te binnen, Midtown madnes 3 van microsoft
 
Je moet Rally Championship maar eens proberen van Actualize. Een heerlijk spel om met stuur te spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan