Nieuwe regel in div

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sevo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sevo

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
'n Goeie dag!

Ik ben bezig met een mobiele website maar ik zit eigenlijk met een klein probleempje. Het gaat om een div en tekst, als te veel tekst naast elkaar zet gaat hij
niet naar een nieuwe regel. Maar blijft de tekst doorgaan tot oneindig. Is dit op te lossen zonder <br>?

Bij voorbaat dank!

Een mobiele website waarmee? jquery mobile, html5, responsive of niet? iets meer info zou fijn zijn :D
misschien dat je de code ook even kunt posten, dan heb ik een beter idee van wat het zou kunnen zijn.

Sorry,

Gewoon met html (5). Maar dat maakt un princiepe niet uit, want normaall gebeurd dat ook.

Het is meer een algemene vraag wat betrefd het verdelen van tekst

Laatst bewerkt:
Een mobiele website kun je niet alleen met html5 bouwen. Er zijn ook html5 frameworks zoals jquery mobile, Jo, Ripple, Lungo etc en zo kan ik nog wel even door gaan die een hele hoop werk uit handen nemen, en waarmee je snel een structuur voor een mobiele website mee op kunt zetten. Dat je meestal een mobiele website met html5 bouwt is dus niet waar, dat hangt af van de keuze van de developer.

Maar om terug te komen op je vraag: zonder code is het lastig om een te zien wat er gebeurd, het kan verschillende redenen hebben. De zin is te lang (bijv zoals fsdfsdfdsfdsfdsfsdfdsbfdsbfjdsbfhjbdsfbdsfbssdbfbsdbfs) dus weinig spaties, of je mist iets binnen je head tag.

Okee, helaas niet het antwoord, ik zal de vraag anders formuleren:

De div waarmee ik werk is niet statisch maar dynamisch. Hij zou net als bij de meeste websites naar een nieuwe regel moeten gaan. Tevens is het met spaties hetzelfde verhaal, in de meta's mist niks.

Oplossing gevonden: ik heb in mijn css het volgende gebruikt:
Code:
word-wrap: break-word;

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan