Nieuwe router Belkin Play Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenovs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2011
Berichten
4
Goedemorgen, ik heb gister een nieuwe router gekocht omdat ik nu glasvezel heb van KPN en daar niet tevreden mee ben. Ik speel regelmatig games bijvoorbeeld Company Of Heroes. Telkens als ik een server wil joinen of van een vriend krijg ik NAT error. Ik heb veel kruisjes dus veel NAT. Poorten staan niet open. Ik heb een Thompson Experia box en 2 andere kastjes waar veel kabels in zitten.

Vraag: Hoe moet ik de nieuwe router aansluiten? Want ik heb heb wel aangesloten maar volgens mij niet goed. Ik zie wel op de pc het draadlose internet van de router, maar als ik de WEB sleutel invoer en hij het accepteerd krijg ik geen internet.

Wie kan mij helpen?

Groetjes Jeroen.
 
Goedemorgen, ik heb gister een nieuwe router gekocht omdat ik nu glasvezel heb van KPN en daar niet tevreden mee ben. Ik speel regelmatig games bijvoorbeeld Company Of Heroes. Telkens als ik een server wil joinen of van een vriend krijg ik NAT error. Ik heb veel kruisjes dus veel NAT. Poorten staan niet open. Ik heb een Thompson Experia box en 2 andere kastjes waar veel kabels in zitten.

- Heb je nu wel of geen verbinding met je draadloos netwerk?
- Hoe is je computer aangesloten op de router?
- Welke apparaten zitten er allemaal op de experia box?
- Wat voor "andere kastjes" zijn er dan aangesloten?
- Speel je de Games vanaf een PC of Xbox / PS3 etc etc.

Vraag: Hoe moet ik de nieuwe router aansluiten? Want ik heb heb wel aangesloten maar volgens mij niet goed. Ik zie wel op de pc het draadlose internet van de router, maar als ik de WEB sleutel invoer en hij het accepteerd krijg ik geen internet.

Dat hangt allemaal samen met de antwoorden die je geeft.
 
Laatst bewerkt:
Zo heb ik het aangesloten

- Heb je nu wel of geen verbinding met je draadloos netwerk?
- Hoe is je computer aangesloten op de router?
- Welke apparaten zitten er allemaal op de experia box?
- Wat voor "andere kastjes" zijn er dan aangesloten?
- Speel je de Games vanaf een PC of Xbox / PS3 etc etc.



Dat hangt allemaal samen met de antwoorden die je geeft.


Ik zit boven met mijn pc draadloos aangesloten.
Op de experia zitten 2 kastjes waar internet kabels naartoe gaan voor kabelinternet, eentje staat er in de meterkast bij de experia box en eentje onder de computers in de huiskamer.
Ik heb nu de router aangesloten op dat ene kastje wat aangesloten zit bij de experia box. Moet ik niet de nieuwe belkin router direct aan de Experia box koppelen?
Ik speel games op pc en op PS3.

Alvast bedankt.
 
Vraag is nog niet opgelost, iemand nog ideeen of suggesties?

Met vriendelijke groet,

Jeroen
 
Beste Jeroen,

Zowiezo zou ik de router direct op de experia box aansluiten, maar ik denk niet dat je je probleem oplost met een nieuwe router. De experia box heeft wel meer problemen met het online spelen van spellen aangezien KPN een hele bups poorten dichtgooit.
Je zult naar mijn inziens het probleem moeten zoeken in je Experia box.
Google eens een beetje op Online game problemen experia box of i.c.m. het spel wat je regelmatig speelt. Heb daarin weinig ervaring speel nooit game's op de PC namelijk.
Maar ben er wel van overtuigd dat een andere router het probleem niet voor je oplost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan