Nieuwe Router - sommige sites geen toegang.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dokuroizo

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2011
Hallo mensen!

Ik wend mij tot u in grote wanhoop.
Mijn lieftallige pappa vond het een geweldig idee om een draadloze modem te nemen, en dat is zeer leuk en aardig maar nu kan ik niet meer op mijn favoriete sites!

bijvoorbeeld:
www.4chan.org
www.escapistmagazine.com

Wat ie wel pakt is dan weer:
www.facebook.nl
www.hotmail.nl

en uiteraard deze site.
als ik de sites wil lade krijg ik een storing die zegt:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
of
De verbinding is geherinitialiseerd.

Ik kom er maar niet uit, ook google helpt mij niet.
ik hoop hard dat een van jullie brilliant geesten mij kan helpen.

Bij voorbaat dank
Stefan

Nog wat informatie:
Ik gebruik Firefox ( andere browsers pakken de sites ook niet )
Windows Vista

Welkom op Helpmij!:thumb:

In de router kun je de "time-out" tijd instellen... zeker die 4chan site is erg traag.....

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie! En dat rond deze tijd nog ^^ hoe verandert men die instellingen?

Oh ik heb een foutje gemaakt! het is geen nieuw router maar een nieuew ( draadloze ) modem, had ze ff verwisseld.

Dan zou het probleem in de "time out" settings van de browser kunnen zitten....
Dat is wat "linker" om op te lossen omdat je dan even in het register moet knoeien... dat is geen "aanrader" als je de risico's daarvan niet kent...

Standaard staat de time-out van Internet Explorer op 1 minuut... van Firefox weet ik het niet...
Je hebt geen "parental control" of firewall die de toegang tot deze sites blokkeert? (zet anders de firewall even af en probeer het nog eens)

Ook zonder mijn complete virusscanners aan krijg ik de sites niet te pakken. Heb zelfs Mbam compleet gedeïnstalleerd. *zucht*

Had je de volledige (betaalde) versie van MBAM? Dit programma blokkeert ook websites waarvan het de inhoud (mijn ervaring is: regelmatig onterecht) niet vertrouwd...
Om MBAM volledig te verwijderen heb je een "removal tool" nodig.

Hmm weet niet of dat uit zou moeten maken. Voor de modem wisseling deed alles het als een zonnetje, alleen voor de komst van een nieuwe laptop hebben we een modem met draadloos genomen ( mijn pc staat nog gewoon aan de kabel )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan