nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
ik heb nu de edimax br 6104 maar ik word daar helemaal gek van omdat ik bij een spel vaak een hoge ping heb en de connectie soms slecht is.heel vaak krijg ik ook een time out op mijn pc.
kabels heb ik nagekeken en daar was nix mis mee.
ik denk dat die router niet goed verdeeld.
ik wil nu een router hebben die wel goed verdeeld,en waarbij de ping wel goed is
ik wil eigenlijk weten welke router het beste uit een test komt..

ik zat te denken aan deze 2 routers

draytek vigor 2200e
sitecom 4S router

Verplaatst van internetdelen naar hardware / routers

Tip;

neem niet zo'n dure.. is echt zo dat een goedkopere (zegmaar voor 120 euro 4poort switch) betere prestaties leveren.

Ik heb zelf een NatRouter van een of ander pools merk, ping is altijd rond 20-25 en binnen mijn netwerk <1. 100Mbit netwerk loopt perfect met domainserver of werkgroep.

succes

Ik heb een Sweex router

toppie ding geen problemen mee ping is vrijwel constant rond de 50 maar komt door de Caslowma

en het 100Mbit is ook top gemiddeld downloaden van een pc haal ik 9000 kb/s (FTP)

Geplaatst door acid007
Tip;

neem niet zo'n dure.. is echt zo dat een goedkopere (zegmaar voor 120 euro 4poort switch) betere prestaties leveren.

Ik heb zelf een NatRouter van een of ander pools merk, ping is altijd rond 20-25 en binnen mijn netwerk <1. 100Mbit netwerk loopt perfect met domainserver of werkgroep.

succes
ik heb eentje van 50€...en geen problemen mee, lekker lage ping (14/16ms)...:thumb:

en ajeetje heb je nog nooit last gehad van hoge ping en een slecht netwerk thuis...
en als kazaa aanstaat heb je dan ook geen hoge ping op de andere pc's in je netwerk

Geplaatst door joshermsen2000
en ajeetje heb je nog nooit last gehad van hoge ping en een slecht netwerk thuis...
en als kazaa aanstaat heb je dan ook geen hoge ping op de andere pc's in je netwerk
ik was laatst aan het online gamen...'k had kazaa, msn en nog wat downloads aan staan....en nog had ik 20ms ping :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan