Nieuwe router!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Digifan023

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Hallo!

Ik ben nu al een tijdje ontevreden over mijn SpeedTouch 780. Ik wil daarom ook een nieuwe aanschaffen, ik heb een KPN abbonnement waarbij ik deze router kreeg, ik heb nu 2 vragen, 1. Zou ik een ander router wel kunnen gebruiken en 2. Welke wordt aangeraden? (Draadloos internet+hoge snelheden!)

Bvd!

Hoi,

Ja, ik heb me dit ook altijd afgevraagd: waarom kan je bij KPN niet gewoon alleen een ADSL-modem krijgen en zélf een router naar keuze kopen.
Naast mijn dochter ken ik nog een aantal mensen die over dat ding eigenlijk helemaal niet tevreden zijn.
Wellicht kan je contact opnemen met KPN en zeggen: ik wil gewoon een rechttoe-rechtaan modem en verder helemaal niks!!!

Volgens mij is het KPN erachter te zetten.

Het feit dat de routers van kpn binnen luttele seconden te hacken zijn alle instellingen als platte text het internet opsturen en dan KPN 60 euro voorrijkosten in rekening brengt om dit te verhelpen is voor mij reden genoeg om te zeggen stap aub over naar een andere provider.

Ik zou zeggen probeer het eens,ik denk dat het je niet zo makkelijk lukt !

Bij KPN wordt specifieke firmware geladen waardoor je gebruik kunt maken van internet en bellen.Ga je met een ander modem werken dan krijg je wel internet maar zeker geen telefonie.Wil je kunnen experimenteren met modeminstellingen en of andere zaken an is bijv XS4all een betere oplossing.

Hallo!

Ik ben nu al een tijdje ontevreden over mijn SpeedTouch 780. Ik wil daarom ook een nieuwe aanschaffen, ik heb een KPN abbonnement waarbij ik deze router kreeg, ik heb nu 2 vragen, 1. Zou ik een ander router wel kunnen gebruiken en 2. Welke wordt aangeraden? (Draadloos internet+hoge snelheden!)

Bvd!

De fatsoenlijke reactie of vraag van Upsidaisy hád dus moeten zijn:
'Heb je alleen internet via KPN of ook telefonie via die SpeedTouch ...?

De fatsoenlijke reactie of vraag van Upsidaisy hád dus moeten zijn:
'Heb je alleen internet via KPN of ook telefonie via die SpeedTouch ...?

Alleen internet! Ik bel via Upc, heb ik ook al een ander vervelend *** kastje voor.

Maar zou een andere router dus wel kunnen?
Of zou ik over moeten stappen naar een andere provider?

Bedankt voor alle reacties!

Alleen internet! Ik bel via Upc, heb ik ook al een ander vervelend *** kastje voor.

Maar zou een andere router dus wel kunnen?
Of zou ik over moeten stappen naar een andere provider?

Bedankt voor alle reacties!

Als je alleen internet hebt moet het volgens mij wel kunnen maar ik snap niet waarom je dan niet gewoon alles bij UPC neemt voordeliger makkelijker en betrouwbaarder.

Als je alleen internet hebt moet het volgens mij wel kunnen maar ik snap niet waarom je dan niet gewoon alles bij UPC neemt voordeliger makkelijker en betrouwbaarder.

Hoi,

Precies .... ik heb alles bij UPC.
Heb ook de jaren van 'misère' meegemaakt, maar nu gaat het goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan