Nieuwe server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daancomp

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
463
Hallo,

ik had een oude server en die is vervangen door een nieuwe de oude is al weggeooid maar het probleem is dat ik geen zin heb om windows opnieuw te installeren en hij ziet de hard disk niet kan iemand me helpen waarom hij de hard disk neit ziet?
 
heb je de harddisk wel juist aangesloten.
dus master gezet nul op nul aangesloten met de ide kabel.
staat auto detect aan in je bios.
welke windows staat er op de harddisk.
 
Windows 2000 Server
Alles staat goed ingesteld hij ziet hem ook in de bios maar als hij er van wilt op starten blijft er een - knipperen.:confused:

Mischien MBR beschadigt?
 
MBR beschadigd is een mogelijkheid maar zijn de specificaties van de nieuwe server veel anders dan de oude.
Windows 2000 server heeft er ook niet veel zin in als je te veel veranderd.
 
ik ben nu bezsig om gewoon de oude versie van windows 2000 server te vervangne door een nieuwe zodat er verder geen data verloren gaat

alleen dat ik apache mss handmatig op meot starten dat is dan het enigen misschien
 
Heel Belangrijk!!

Ik heb vandaag de harddisk over in onze nieuwe server geplaatst maar helaas kon die toen niet opnieuw opstarten dus ik doe gewoon de win 2000 server erin hardsik geformrmateerd en toen er opnieuw geinstalleerd en als ik dus niu weer opnieuw opstart blijft er nog steed een knipperent minnetje staan -(kniperen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan