hallo,
Ik heb een probleem met mijn nieuwe simkaart. Ik heb gisteren een abonnement afgesloten maar de nieuwe sim doet het niet.
Ik had eerst voorheen altijd prepaid maar ben nu over naar een abonnement. Telefoon heb ik afgelopen week gekocht (los toestel).
Gister om 15:00 was ik ongeveer thuis en rond 16:00 ging ik proberen of me oude sim het nog deed. Die deed het niet meer. Ik nieuwe sim geprobeerd, doet het ook niet. Daarna direct terug naar de winkel, en ze zeiden dat het max. 24 uur kan duren. Nu na 24 uur doet de nieuwe het nog steeds niet en de oude dus ook niet. Ik heb gezocht op internet: niks nuttigs gevonden. In de Klantenservice had ik geen zin in, dus ik heb dat maar niet gedaan. Maar nu moet ik terug naar de winkel morgen.
Nu is de vraag: ligt het aan de provider of aan de sim-kaart of aan het toestel?
Groeten, xp2
Ik heb een probleem met mijn nieuwe simkaart. Ik heb gisteren een abonnement afgesloten maar de nieuwe sim doet het niet.
Ik had eerst voorheen altijd prepaid maar ben nu over naar een abonnement. Telefoon heb ik afgelopen week gekocht (los toestel).
Gister om 15:00 was ik ongeveer thuis en rond 16:00 ging ik proberen of me oude sim het nog deed. Die deed het niet meer. Ik nieuwe sim geprobeerd, doet het ook niet. Daarna direct terug naar de winkel, en ze zeiden dat het max. 24 uur kan duren. Nu na 24 uur doet de nieuwe het nog steeds niet en de oude dus ook niet. Ik heb gezocht op internet: niks nuttigs gevonden. In de Klantenservice had ik geen zin in, dus ik heb dat maar niet gedaan. Maar nu moet ik terug naar de winkel morgen.
Nu is de vraag: ligt het aan de provider of aan de sim-kaart of aan het toestel?
Groeten, xp2