nieuwe simkaart werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0119

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Berichten
342
hallo,

Ik heb een probleem met mijn nieuwe simkaart. Ik heb gisteren een abonnement afgesloten maar de nieuwe sim doet het niet.

Ik had eerst voorheen altijd prepaid maar ben nu over naar een abonnement. Telefoon heb ik afgelopen week gekocht (los toestel).
Gister om 15:00 was ik ongeveer thuis en rond 16:00 ging ik proberen of me oude sim het nog deed. Die deed het niet meer. Ik nieuwe sim geprobeerd, doet het ook niet. Daarna direct terug naar de winkel, en ze zeiden dat het max. 24 uur kan duren. Nu na 24 uur doet de nieuwe het nog steeds niet en de oude dus ook niet. Ik heb gezocht op internet: niks nuttigs gevonden. In de Klantenservice had ik geen zin in, dus ik heb dat maar niet gedaan. Maar nu moet ik terug naar de winkel morgen.

Nu is de vraag: ligt het aan de provider of aan de sim-kaart of aan het toestel?

Groeten, xp2
 
Wij kunnen echt niet zien of het aan de provider ligt.... je zult dat eerst via de winkel of via de helpdesk uit moeten vinden.
De nieuwe kaart.... kan die wel in het toestel, maw is het toestel van dezelfde provider als de oude.... anders heb je een sim lock vrij toestel nodig....
 
de nieuwe kaart komt van dezelfde provider vandaan als het toestel. En morgen ga ik naar de winkel.
 
ja, al een aantal keren maar dat help niks. Alles doet het alleen bellen enzo gaat niet..!
 
Eerst ga ik vandaag naar de winkel, misschien kunnen ze me daar wel helpen. Klantenservice kan ik altijd nog bellen.
 
Probleem van abonnement is opgelost, maar alleen is er nu een probleem met een acivatiemail van KPN. Daarover komt ook nog binnenkort een topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan