Nieuwe site af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterjan

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Hallo,

Bij deze had ik graag geweten wat jullie van mijn vernieuwde site vonden... Hij is nog niet volledig af qua programmeren, maar voorlopig heb ik even geen tijd meer...
http://www.mijnkever.be

Alvast bedankt voor het bezoek

Groeten

Pieterjan

Ik vind het een mooi, overzichtelijke en strakke site.
Het enige minpuntje vind ik je navigatie, maar dat is puur persoonlijk.
Goed gedaan!

Very heel mooi gemaakt! Mijn complimenten. :thumb:

Alleen 2 aanmerkingen:

-Het knopje 'terug' zou ik even aanpassen aan de achtergrond
-De tekst op de index vind ik te dicht op elkaar staan en ik zou daar wat meer ruimte tussen laten.

De navigatie vind ik juist heel mooi! Eindelijk 1 die perfect werkt in Firefox. :)

Goeie site hoor!

Mooie site.
Ziet er echt professioneel uit.
Alleen is het jammer dat in de advertentie rechts Webdesing staat i.p.v. Webdesign.
En de tekst daarboven (Betrouwbare hosting aan eerlijke prijzen") komt op mij een beetje vreemd over, maar misschien is die uitdrukking in het Vlaams gebruikelijk; ik zou zeggen "tegen eerlijke prijzen".

Het Terug-knopje zou ik helemaal weglaten; elke browser heeft daar een knop voor.

Maar verder mijn complimenten. :thumb:

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Mooie site.
Ziet er echt professioneel uit.
Alleen is het jammer dat in de advertentie rechts Webdesing staat i.p.v. Webdesign.
En de tekst daarboven (Betrouwbare hosting aan eerlijke prijzen") komt op mij een beetje vreemd over, maar misschien is die uitdrukking in het Vlaams gebruikelijk; ik zou zeggen "tegen eerlijke prijzen".

Het Terug-knopje zou ik helemaal weglaten; elke browser heeft daar een knop voor.

Maar verder mijn complimenten. :thumb:

Guus.

Bedankt voor de tips, ik heb ze meteen opgevolgd. Het terugknopje ging er zowiezo al af omwille van dezelfde reden...

Groeten en tnx

Pieterjan

counterweb.png

Dat heb je snel gedaan.:) :thumb:
Ook goed dat je .png i.p.v. .gif gebruikt; is vaak van betere kwaliteit.

Guus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan