Nieuwe site klaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterjan

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Hallo,

Ik heb net een nieuwe site af,...
Het handelt over het enige café waar men de echte Trappist van Westvleteren opdient, gelegen in de schaduw van de St.Sixtus-abdij (misschien wel gekend door sommigen hier)
http://www.indevrede.be

Graag had ik geweten wat jullie ervan vonden, wat zou er nog moeten veranderen??

Alvast bedankt!

Groeten

Pieterjan

Mooie rustige site.
Ik zou alleen de engelse vertaling nog kritisch bekijken. Heb er wel een paar dingetjes uitgehaald maar er staan nog wat meer dingen in die voor verbetering vatbaar zijn. (Eigenlijk wel brutaal van me ;) )

Aan de franse vertaling waag ik me even niet.
Kan me aardig redden in het frans maar denk dat jullie Belgen iets meer "praktijkervaring"hebben met Frans.

Our Trappist is not filtered nor pasteurized. His process natural of fermentation and maturation allows him to preserve his flavor and his aroma. She is manufactured with the biggest care from natural ingredients. Westvleteren counts three ways of Trappists beers, of which each has its clean features.
:je praat hier over his en she. Ik zou she vervangen door it

Naar welke trappist gaat uw voorkeur?
deze zin moet nog vertaald worden

You can buy the trappist, the pâté - abbey, cheese, the cake to the honey????? and several products of region in our store.

The hours of openings are the same that these of coffee.The visiting houres are the same as those of the cafe

(** "Claustrum= 'the End': The spaces where the monks life) life = live

Messaget -t- weghalen :D

Hoop dat je er wat aan hebt. :thumb:

En of ik er wat aan heb...
Ik heb eerst de Nederlandse versie gemaakt, en heb dan met mijn beperkte kennis van het Frans hem naar het frans vertaald. Vervolgens heb ik met een online vertaler het frans naar het engels vertaald (vandaar de soms vreemde zinsbouw waarschijnlijk...)
Ik moet hierbij ook nog zeggen, dat beide versies(frans en engels) nog zullen verbeterd worden door twee van m'n familieleden (namelijk lesgevers in die talen)...daar wacht ik nu nog op...
Toch bedankt om me reeds wat fouten te melden!

Groeten en bedankt!

Pieterjan

Graag gedaan, enne............ik kom zeker nog eens terug kijken.
Overigens een lekker abdijbiertje gaat er best wel in, dus wie weet kom ik nog eens langs :D

Bij de openingsuren staat wel vanaf 10.00u. Maar ik zou dan ook graag willen weten TOT hoelaat je er terechtkan. :)

Geplaatst door margaNo
Graag gedaan, enne............ik kom zeker nog eens terug kijken.
Overigens een lekker abdijbiertje gaat er best wel in, dus wie weet kom ik nog eens langs :D

Dat moet je zeker eens doen!!

Geplaatst door Tanja1968
Bij de openingsuren staat wel vanaf 10.00u. Maar ik zou dan ook graag willen weten TOT hoelaat je er terechtkan. :)

Inderdaad, maar dit heb ik bewust achterwege gelaten,...het dafé heeft immers geen vast sluitingsuur, ik kan je hierbij enkel zeggen dat het café in het seizoen en op zondagen langer open is ( 23-24u) dan op werkdag buiten het seizoen,...
Het sluitingsuur is gewoon nogal moeilijk te bepalen...
Mijn excuses...

Groeten

Pieterjan

He,

Je site ziet er mooi uit! :thumb:

Greetzz York

Da's lekker lang open. Mijn vraag kwam meer omdat wij in de zomer nog wel eens toeren door Belgie. En als wij zoiets lezen in een gids willen wij dat graag bezoeken. Maar je weet niet altijd hoe laat je er aankomt he:D Die abdijen zijn zo gezellig:thumb:

Geplaatst door rene_overtoom
Mooie site dude !!
Mijn complimenten !

Hoe/waarmee gemaakt :p ?

De layout werd volledig met fireworks ontworpen(een prachtig programma!)
En de html met dreamweaver, en zoals je ziet werden er frames gebruikt...
Verder is de site heel eenvoudig opgebouwd...

Groeten

Pieterjan

Het zou wel leuk zijn als je in de plaatje op de openings pagina ook de alt tag gebruikt nu is het goken voor mensen die niet van onnodige plaatje houden. Het menu moet ik selecteren anders zie ik het niet.
Bij de meeste pagina's kunnen de schijfbalken weg.
bij Trappist staat onderaan een poll waar ik oneindig keer op kan "Stem!Vote!"en
De menukaart mag ik alleen in het pdf formaat downloaden, wat als ik nouw geen pdf heb? mss een word en html versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan