nieuwe site......

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
ik heb een site gemaakt voor een klein bedrijfje voor een klein bedragje! maar ik wil even weten wat jullie ervan vinden.
Hij is bijna helemaal af!
alleen het formulier doet het nog niet en er zijn nog een paar heeeeeele kleine dingetjes die nog niet helemaal zijn zoals ze moeten!
kijk even en zeg wat je ervan vindt:
finacare

Ziet er goed uit. Persoonlijk vind ik dat je wat met die links in het menu moet doen, anders wordt het niet echt duidelijk dat het links zijn.

En volgens mij zijn die letters in dat logo ook niet helemaal fijntjes.

Ja..... ligt het aan mijn browser, of is de achtergrond grijs?
De letters op het witte vlak stoppen precies voor het grijze rechtervlak.
Schermbreedte 1024.
Indien je ontwerp op 800 gebaseerd is: centreren.

En je form kan niet werken, alleen een doorverwijs naar Verzonden.

Deze onderstaande site heb ik binnen 24 uur gemaakt, inclusief vertaling uit het duits, van de fabrikant van de kozijnen.

http://www.zeepoort.nl/bdk/
Ook een grijzig/blauwe opmaak.
Daarop staat een formulier wat wel werkt, bekijk de code.
:cool:

Laatst bewerkt:
Ik zou de site laten centereren, want ik heb nu op m'n scherm (1280x1024) aan de linkerkant de site en de rechterkant niets (zie screenshot), ook komen de letters van het zinnetje met MKB niet echt duidelijk over.
Na wat aanpassinkjes kan het in ieder geval een nette site worden.
Veel succes :)

Bijlagen

• finacarescreen.jpg
    finacarescreen.jpg
    16,7 KB · Weergaven: 25
Hij ziet er mooi strak uit, helder beeld( ik hou van die lichte kleuren). voor 1024x768 moet je de site centreren, maar dat is al vaker gezegd...

grtz

Nog twee kleinigheidjes. Onderdeel Missie: het woord ontleedt schrijf je zonder t in deze situatie.
Onderdeel Organisatie kleine tikfout eigne in plaats van eigen.

Groet, Floyd

thanx

oke bedankt! ik denk dat ik hier wel wat mee kan!
Ik zal het zo snel mogelijk verbeteren!

Ziet er inderdaad goed uit :thumb: mijn complimenten

Ik ben nu ook bezig met een site voor een bedrijf , hopelijk word het ook wat ...
Ach ja ik heb nog 4 maanden de tijd tis namelijk voor stage en ze willen graag dat er wat flash in gebruikt word dus it takes a bit of time!!

url?

Nu wordt ik toch wel benieuwd naar die site......
heb je hem al op internet staan? Maak anders even een screenshot! ;)

Trouwens de smilies doen het bij mij ook niet meer! heeft iedereen dat of ligt dat aan mij?

Ik heb um nog niet op de site staan, heb op dit moment alleen nog maar de achtergrond & 2 logo's ..... :rolleyes:

Als ik weer op mijn stage ben dan zal ik wel een screenshot maken ...

P.s over die smilies , hier doen ze het wel , alleen die codes moet je dus intypen want op de smilie zelf klikken werkt dus niet ;)

das waar

Geplaatst door chrisgeerdink

Oefening baart kunst :-)

Ja dat is waar! ik heb ook nooit een HTML cursus gehad ofzo. Ik heb gewoon veel sites gemaakt en de sites werden steeds beter.

Ik heb ff een screenshot gemaakt , tis nog niks bijzonders of zo hoor maar tis al een begin...
Ik ga straks proberen om mijn eigen knoppen hiervoor te maken... ben benieuwd :D

Ik heb um toegevoegd als bijlage! :cool:

Bijlagen

• gko.jpg
    gko.jpg
    58 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Thnx! :)

Ik ben al wat verder gekomen. Heb nu ook al een menu en ga nu de informatie erop zetten! Als het bedrijf het er natuurlijk ook goed vind uitzien het menu enz enz....

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan