nieuwe site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes en duidelijk. Laadtijd: rap.

Alleen de buttons vind ik een beetje fors uitgevallen.
En de tekskleur is licht blauw, mischien toch beter zwart maken.

:cool:

Alleen somige foto's zijn wat te donker.

ziet er mooi uit :)
tn_luuk%20010.jpg

//
- viel me trouwens op bij het gastenboek dat je logt, op zich niks mis mee, maar ja.

Ik vind de buttons erg lelijk. Het taalgebruik is niet zo slecht als tegenwoordig gebruikelijk is op Nederlandstalige websites, maar kan veel beter. Het geheel doet nogal amateuristisch aan; op basis van deze website zou ik geen vakantie bij u boeken.

Makkelijk te navigeren site, hoewel nog niet alle links werken. Zwarte of donkerdere letters zou er inderdaad wel iets mooier uit zien. Wel zou ik de woorden U en Uw met kleine letters schrijven. Plaats een kaart op de site met grotere steden direkt in de omgeving. Verder leuke site, hoeft ook eigelijk helemaal niet vol te zitten met java enzo.

allen bedankt voor de reacties (Buffy ook ;) )
nu nog een vraagje, maakt het nog verschil of je een pagina in frames maakt, of een pagina met index en daarin doorlinkt naar steeds een nieuwe pagina??
dit mbt zoekmachines.

Ik zie alleen maar een gele pagina met een klein stukje tekst in een standaard lettertyp...

hoi

ik heb nog wat veranderd aan de site, ben er nog niet over uit qua layout.
maar eerst een ander probleempje>
ik heb onder info iets geplaatst, maar daar staat die schuifbalk nu naast. hoe krijg ik die weg???
ik heb al iets geprobeerd ,maar dan scrollt de tekst niet meer

Geplaatst door luuk2512
ik heb onder info iets geplaatst, maar daar staat die schuifbalk nu naast. hoe krijg ik die weg???
ik heb al iets geprobeerd ,maar dan scrollt de tekst niet meer
Duh, een scrollbalk dient om te scrollen :rolleyes::D
Door scrolling="no" kun je een scrollbalk weghalen, maar dan haal je hem ook helemaal weg ... Waardoor je dus niet meer kan scrollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan