Nieuwe site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Ik vind dat maken van websites zó leuk, dat ik het wat professioneler wil gaan aanpakken. :)
Wat vinden jullie van mijn eerste ontwerp?

Guus.

Klik hier.

Laatst bewerkt:
zeer mooi.
Alleen het woordje enter mag ietsjes groter.:D

Hoi Guus,

Heb je alles zelf ontworpen met PS of PSP?
Zo ja...dan vind ik m er goed uitzien. (ben namelijk zelf alleen geintereseerd in design en niet in content..;)

Keep it up!

Gr Daan

Geplaatst door Forza Utreg
Ik vind hem heerlijk simpel.
Daar hou ik wel van :thumb:
Tja, ik wilde dat alle info zonder te scrollen ook op 800 x 600 te zien was.
Dan moet je het kort en bondig houden. :D

Guus.

Ik dacht dat er geen reclame voor commerciële sites gemaakt mocht worden?

commerciële sites

Denk niet dat die site onder die catagorie valt...

Best leuk :)

Wel jammer dat zodra de content ietsjes te groot wordt, die lijn achter 't menu niet meer goed doorloopt naar 't logo.

Overigens zou dat multitalige stukken makkelijker gaan met een scriptingtaal, al die aparte HTML-bestanden lijkt me écht veel werk :D

Geplaatst door JPeetje
Wel jammer dat zodra de content ietsjes te groot wordt, die lijn achter 't menu niet meer goed doorloopt naar 't logo.
Op welke pagina zie jij dat dan? Ik zie op geen enkele pagina een onderbreking in die lijn.

Guus.

Hmmm,

Ik zie het ook niet. Ook niet tijdens volledig scherm (F11)

Bij werkwijze en contact (contact is hij het grootst).

Ik werk btw op resolutie 1280 × 1024, browser Firefox. Screenie is bijgevoegd :)

Bijlagen

• screenie.jpg
    screenie.jpg
    69,2 KB · Weergaven: 67
Uw website is uw visitekaartje op intermet. Het is vaak ook de eerste kennisma-
king van een potentiële klant met uw bedrijf. En iedereen weet hoe belangrijk een eerste indruk kan zijn.(eerste drie zinnen van de site)

Hoi, de site ziet er qua opmaak mooi uit , maar zoals je terecht zegt: een eerste indruk is erg belangrijk. Er staat intermet in plaats van internet. Jammer dat dat uitgerekend in de eerste zin staat.
Misschien een kleinigheidje , maar alle beetjes helpen.

Mooie site Guus :thumb:
Alleen bij mogelijkheden staat:management syteem installeren.
Daar kun je beter management systeem installeren van maken.:thumb:

De niet doorlopende lijnen in het menu zie je met ctrl + muiswieltje of beeld -> tekengrootte -> extra groot.

Met
<td width="190" height="290" valign="top"><table width="190" ....
is het ook al weer opgelost (de td, waarin de tabel van het menu staat, vertikaal boven uitlijnen).

Met niet vaste grootte van de letters kun je ook beter niet met een hyphen afbreken. Zoals bij kennisma-
king. Eigenlijk werkt het alleen bij tekst in een plaatje.

Kennis<wbr>making of <nobr>breek mij niet af</nobr> (wordbreak & no-break) kan weer wel.

De onmouseover button in het menu is meer een grey-out dan een highlight. Misschien kun je de button achter de tekst oplichten alsof er een lampje in zit. De grijze versie kan dan nog als terugkoppeling, zodat je in het menu ziet waar je bent, en dat die button dan ook niet klikbaar is.

Het woord Enter zou ik gewoon onderin het plaatje van je logo zetten en dan het geheel linken.

Je site ziet er M:):)i uit!

Vr.Gr. Egel.

Dank voor al jullie reacties en suggesties.
Ik ga er eens mee aan de slag.
Morgen of overmorgen kunnen jullie het resultaat bewonderen, dus meld je nog niet af bij deze vraag.:)

Guus.

Ik heb hem even helemaal opnieuw in elkaar gezet en volgens mij is er in Firefox en IE nu geen fout meer in te bekennen op welke resolutie dan ook. :)
Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

@ Egel: Bedankt voor je uitgebreide advies. Ik had valign="top" met de hand op de verkeerde plek gezet. Lekker slim. :D
Die knoppen heb ik zo gelaten, want ik wilde het juist een beetje subtiel houden.
En het logo op de index-pagina is ook klikbaar geworden - die tekst komt ook nog wel in het logo, maar voor vandaag heb ik wel weer even genoeg ge-Dreamweavered en ge-PSP'd. :D

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan