nieuwe smartphone

• Onderwerp starter Onderwerp starter joter
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joter

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Ik wil graag een nieuwe smartphone met de volgende functies, maar weet niet waarop dit mogelijk is:

-perfect/bijna perfecte emulatie van SNES games
-goede navigatie
-veel games
-goede agenda

Zo'n beetje elke nieuwe smartphone kan dit toch? Ik zou gewoon even de specs bekijken van de nieuwste Blackberry modellen bijvoorbeeld.

vraag ik me af.. kan er bv. niet zoveel over vinden op youtube, maar wat zeggen de specs over de compabiliteit van de snes games/emulator?

meestal zoek je volgensmij niet dat soort dingen op youtube of ben ik nou mis?

Er bestaat in ieder geval een SNES emulator voor android en tevens is er navigatie voor android beschikbaar. Elk toestel met het android os voldoet dus zo'n beetje aan je eis.

Navigatie zit standaard op Android. Wat is je budget als ik vragen mag? Of met een abbo. ?

@100tibor: Het bekijken van filmpjes op youtube lijkt me in dit geval wel relevant om te zien HOE de snes emulator werkt. Dat het werkt wil nog niet zeggen dat het ook soepel speelt. Wat je vaak ook ziet is dat de knoppen die op het touchscreen zijn gemaakt het beeld waarop je moet gamen verkleind (omdat de knoppen hier overheen zijn geplaatst).

@CUknown: maar is elke telefoon die android heeft krachtig genoeg om de snes-games goed te emuleren?

@Paranoid: voor navigatie neig ik naar sygic. Mijn budget is zo rond de 150-200 euro. Ik wil dan ook geen nieuwe telefoon kopen, maar een 2ehands. Dus vind het niet erg als er namen van merken/telefoons genoemd worden die ver boven het budget komen.

@VSSR voor 200 euro?

@Joter, heb hier zelf een smartphone uit Engeland. Volledig nieuw. Kostte 120 euro, geen enkele telefoon uit Nederland in die prijsklasse kan er tegenop. De goedkoopste die in de buurt komt is de HTC Wildfire en die is nog langzamer ook.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427013/0

Met een actieve community valt gemakkelijk van de standaard Android 2.1 Android 2.3 te maken. Ikzelf heb hem ook nog eens overclocked naar 710Mhz ipv. 600Mhz.

http://www.youtube.com/watch?v=-zmXXGIFSHc

Worden verschillende emulators op getest.

Laatst bewerkt:
@VSSR
Xperia Play.. geweldig, dat moet hem eigenlijk wel worden. Ik zie nu een prijs van 380,
dat is nog wel wat teveel van het goede, maar ik zal hier hevig naar gaan zoeken en miss later een aanschaffen.

@paranoid
Erg mooi om te zien dat het werkt, alleen de games werken volgens mij niet zo lekker als je vingers op het halve spelbeeld zitten (zie 3:40 youtube).

Als je je vingers niet in de weg wilt hebben moet je echt een Xperia Play aanschaffen. En dat budget is er niet helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan