Nieuwe smartphone

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJ666
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJ666

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Hallo,

Ik wil een nieuwe smartphone kopen, voornamelijk voor prof. gebruik (e-mails, agenda, internet,...)
Heb zelf nog nooit een smartphone gekocht. Welke raden jullie me aan?
Ik hoor goede dingen van de Nexus 5. Veel mensen die ik ken, zijn tevreden met een iphone.
Zelf heb ik wel een ipad van apple en ben er best wel tevreden mee.
Is er een smartphone die jullie aanraden?

Goedemorgen,

De nieuwe s5 van Samsung lijkt me wel wat ;) maar wat wil je er voor uitgeven :D

Hij moet gewoon prijs/kwaliteit goed zijn.. De iphone 5s kost rond 600€. De nexus is bijna de helft minder.

Goedemorgen,

Tja zelf heb ik een Samsung S4 en bevalt me prima vind het toch nog steeds een voordeel dat de Samsung een losse accu hebben ,behuizing is wat minder dan bv de Iphone 5s maar daar zijn mooie case's voor te krijgen. En alle waar naar zijn geld;)

Goedemorgen,

Lijkt me stug de s5 lees ik net gaat 699 kosten en hier de s4 prijzen

Hallo PJ666,

Ik heb een perfect werkende iPhone4 voor je in de aanbieding. Zeker in combinatie met de iPad een goede keuze voor zakelijk gebruikt. Prijs € 200.

Gr, Rob

@PJ666, het ligt een beetje aan je eigen voorkeur. Vindt je het prettiger om met android of Ios te werken?
Ga je puur voor zakelijke dingen of ga je ook apps gebruiken die kracht nodig hebben (spelletjes en iets dergelijks),
ga je het intensief gebruiken of ga je er een paar keer per dag je mails op checken?

Mijn zoon heeft zakelijk een Whoop Echo, vorig jaar te koop bij de HEMA ! (158 euro)
Nu hier oa te koop voor 149 euro:
http://store.whoop.nl/nl/smartphones/whoop-echo--117/#option=135
Met Android en dual sim.
Ik denk er weing mobielen zijn met de prijs/kwaliteitsverhouding.
Hij is er nog steeds zeer content mee.
De Iphone vond hij te duur en de accu gaat te kort mee als je veel onderweg bent en niet altijd een stopcontact in de buurt hebt.

PS: zit zelfs standaard tethering op... waar je voor een IPhone een jailbreak voor nodig hebt (was altijd zo)
Edit: plaatje erbij

whoop_echo_large.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zelf heb deze: THL W200, 5,0 " HD scherm, Android 4.2 , Ram 1gb , HDD 8gb ,Camera 8 en 12 MP QUAD core , 1,5 GHZ processor
De witte uitvoering, hij is er ook in het zwart.

Afgelopen september 2013 gekocht voor 199 euro. Hij is nu trouwens alweer stukken goedkoper.
Geweldige smartphone, kan niet anders zeggen. Kunnen 2 simkaarten in.

Hiervoor een Samsung maar dat vond ik echt een heel vervelend geval. Vooral als je telefoon ging, dat slepen ging helemaal niet en dus mistte ik constant telefoontjes.

THL-W200-1.jpg

Je kunt ook kiezen uit mobieltjes van Jiayu, deze zijn niet duur en hebben een goeie prijs/kwaliteit verhouding :)

de beste telefoon in prijs/kwaliteit verhouding is toch wel de nexus 5 dat komt, omdat google hier zelf bijna geen winst op maakt doen ze met alle nexus modellen ze proberen een zo goed mogelijke telefoon te maken voor een zo'n laag mogelijke prijs

Alvast bedankt voor de reacties .
@ aymar. Heb nog nooit gewerkt met android. Dus kan het niet echt vergelijken.
Voornamelijk voor zakelijk gebruik. Wil op termijn ook een online agenda vr mijn patiënten gebruiken en moet deze dus regelmatig kunnen controleren.

Prijs kwaliteit is de Motorola G een topper. 16 GB 220 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan