riccardodeboef
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2002
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 365
Hallo, ik heb enkele vragen met betrekking tot het al dan niet moeten aanschaffen van een nieuwe router. Wat is het geval: ik maak gebruik van draadloos internet via mijn LINKSYS 160N router. Het internet heb ik van UPC. Ik heb de mogelijkheid om thuis te werken door in te loggen op een Citrix-verbinding. Wanneer ik thuis werk (eerste etage) valt geregeld de internetverbinding weg. De verbinding wordt eerst traag en later valt hij weg. Nu is mijn vraag: heeft dit met de signaalsterkte (ik maak gebruik van een N-router of zit hier toch nog veel verschil tussen?) te maken of de snelheid?
Zou ik dit probleem kunnen oplossen met een nieuwe router? En zo ja, hebben jullie suggesties voor een zeer krachtige en snelle router of ligt het probleem gewoon bij UPC?
Ik heb zelf enkele positieve reviews gelezen over de linksys E 4200, maar geen idee of dit mijn probleem gaat oplossen.
Kan iemand die hier wat meer verstand van heeft iets over afroepen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg
Riccardo
Zou ik dit probleem kunnen oplossen met een nieuwe router? En zo ja, hebben jullie suggesties voor een zeer krachtige en snelle router of ligt het probleem gewoon bij UPC?
Ik heb zelf enkele positieve reviews gelezen over de linksys E 4200, maar geen idee of dit mijn probleem gaat oplossen.
Kan iemand die hier wat meer verstand van heeft iets over afroepen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg
Riccardo