nieuwe software moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

dordr008

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Is het mogelijk dat ik nieuwe software kan in laden in mijn moederbord of is hij nu stuk.
Hij doet nl helemaal niet meer geeft ook geen piep en niet op het scherm.
Het is een foxconn moederbord.:confused:

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet wenselijk is om in iemand anders vraag je eigen vraag te stellen.

Onduidelijke vraag zo.

Geef eens wat meer info, je zet je PC aan en dan? Niks? Kan natuurlijk ook je voeding zijn.....
En nee, er is geen software die dat probleem even voor je oplost. Is zoals ik het nu lees een hardware probleem.

moederbord software laden

Om het goed te zeggen doet de blower op het moederbord het wel,dus geen voeding probleem.
Maar normaal geeft hij het een en ander informatie van het moederbord en een piepje en dat gebeurt nu niet meer.
Ik denk dus dat het programmatje er uit is

Hoi,

Het is nog steeds onduidelijk denk ik zo, daarom deze vraag als je de pc opstart heb je dan wel een bios scherm in beeld?

Modag

Geef eens wat meer info:

welk moederbord
welke processor
welke videokaart
en
welke voeding

Hoi,

Is dit zo opeens gebeurt of heb je de laatste tijd al vaker problemen gehad?
En gebeurt er echt niets behalve dan je ventilators en ondanks dat die het wel doen zou evengoed je voeding defect kunnen zijn.
Is het een zelfbouw pc hoe oud en heb je hem eventueel zelf in elkaar gezet dan?
En zoals mrmusic meld even welke hardware je hebt
Of heb je de bios proberen uptedaten
Modag

Laatst bewerkt:

Het is inderdaad een zelf bouw pc
Het moederbord is een foxconn
heb al het jumpertje om gedraaid en de voeding van een andere pc geprobeerd
de spanningen ge meten en die zijn ook goed (5,2V en iet van 13v)
En inderdaad de blower doet het wel
hij deed al vaker raar ging vaak uit zich zelf uit en gaf een gekleurt beeld

Hoi,

Aangezien je aangeeft dat de pc al vaker uit viel en gekleurd beeld gaf is er een mogelijkheid om de videokaart ergens in een andere pc te testen.
en wederom de vraag zoals mr music vroeg wat heb je in de pc zitten .

Modag

Hoi,

Aangezien je aangeeft dat de pc al vaker uit viel en gekleurd beeld gaf is er een mogelijkheid om de videokaart ergens in een andere pc te testen.
en wederom de vraag zoals mr music vroeg wat heb je in de pc zitten .

Modag

er zit een videokaart on board

Hoi,

Heb je dan een mogelijkheid om van iemand een videokaart te lenen weet niet welke aansluiting je hebt maar het is om te proberen.

Modag

Hoi,

Heb je dan een mogelijkheid om van iemand een videokaart te lenen weet niet welke aansluiting je hebt maar het is om te proberen.

Modag

Ga dat vandaag eens uit proberen heb wel een video kaart in een andere pc zitten
je hoort nog wel of het is gelukt.
in ieder geval bedankt voor je hulp.

Hoi,

Dan is het makkelijk, dan kan je makkelijk je probleem opzoeken kan je alle onderdelen zo testen is veel werk maar je komt er dan wel achter.

Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan